کد خبر : 1713539 | 22 مهر 1399 ساعت 17:51 | 67.9K بازدید | 2 دیدگاه

دومین جلسه تمرینی فینالیست آسیا (گزارش +عکس)

گل‌محمدی یکساعت زیر نظر؛ تانگو با آدمک‌ها

یحیی گل‌محمدی در شرایطی در تمرین امروز شاگردانش را تمرین داد که حتی شرایط برای انجام فوتبال درون تیمی نیز مهیا نبود.

گل‌محمدی یکساعت زیر نظر؛  تانگو با آدمک‌ها

به گزارش "ورزش سه"، 24 ساعت بعد از توفان یحیی گل محمدی در تمرین روز قبل، حضور آزاد اصحاب رسانه این حس را می‌داد که بار دیگر باید شاهد صحبت‌های کوبنده‌ای در تمرین پرسپولیس بود. با اعلام رسانه باشگاه پرسپولیس حضور در تمرین امروز از ساعت 11 برای اصحاب رسانه آزاد بود اما خبرنگاران حدود نیم ساعتی برای حضور در محل زمین تمرین با معطلی مواجه شدند. تاخیری که از سوی افشین پیروانی با دلیل انجام تست کرونا توسط بازیکنان و اعضای تیم، اعلام شد.

 

 

1535533
9 بازیکن حاضر در تمرین امروز پرسپولیس؛ تنها سعید آقایی نسبت به تمرین روز گذشته به جمع شاگردان یحیی برای استارت لیگ بیستم اضافه شد.

 

 

یحیی گل محمدی که 24 ساعت قبل تمام طول تمرین را روی نیمکت تیمش حضور یافته بود، اینبار اما در جمع شاگردانش کارهای ابتدایی تمرین را انجام می‌داد و در ادامه نیز پا به پای کادرفنی آیتم‌ها را دنبال می‌کرد. تمرینی که اینبار یک عضو اضافه کرده بود و سعید آقایی در پایان مرخصی‌اش به جمع دیگر بازیکنان پیوسته بود.

 

مهدی عبدی که زننده آخرین گل پرسپولیس در لیگ قهرمانان بود، همانند روز گذشته ابتدا با تمرینات اختصاصی کار را آغاز کرد و در ادامه در جریان تمرینات تاکتیکی به جمع دیگر بازیکنان اضافه شد. در گوشه دیگر زمین هم داوود فنایی در غیاب بوژیدار رادوشوویچ، حامد لک و امیرمحمد یوسفی را تمرین می‌داد. در بخشی از تمرین اما جمله‌ای جالب از سوی حامد لک به گوش می‌رسید که درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود و البته مشخص نشد به چه دلیل با مربی گلرهای تیمش در حال گفتگو در این رابطه است. موضوع گلایه بوژیدار رادوشوویچ بابت اوضاع مالی و عدم دریافت مطالبات و احتمال عدم بازگشت این گلر کروات شاید نگرانی بود که با این جمله بیشتر شرایط را برای سرخ‌ها پیچیده‌تر می‌کند.

 

 

1535544
مهدی عبدی؛ زننده گل سرنوشت ساز پرسپولیس به النصر، به دلیل سرماخوردگی همانند روز گذشته تمرین اختصاصی را دنبال کرد و البته در دقایق پایانی به جمع دیگر بازیکنان اضافه شد.

 

 

یحیی در زمان کارهای تاکتیکی، بیشتر امور را به حمید مطهری سپرد. عضو کادرفنی سرخ‌ها که با عبور از شایعات مربوط به پیشنهاد باشگاه نساجی بعد از جدایی محمود فکری، اکنون تمرکز خود را روی فینال لیگ قهرمانان قرار داده و شاگردان کم تعداد حاضر در تمرین را آموزش می‌دهد. موضوعی باعث شده با حضور تنها 9 بازیکن (حامد لک، امیر محمد یوسفی، آرمان رمضانی، سینا مهدوی، امیر روستایی، مهدی عبدی، سعید آقایی، علی شجاعی، احسان پهلوان، سعید حسین پور، احسان حسینی، میلاد سرلک)، بخشی از تمرین نیز با خلا مواجه شود. جایی که قرار بود ارسال و شوتزنی بعد از انجام حرکات ترکیبی از هر دو سمت چپ و راست انجام شود اما کمبود بازیکن آن را به دو بخش تقسیم کرد تا یک مرحله از سمت راست و در مرحله دیگر از سمت چپ کار را دنبال کنند.

 

 

1535534

 

احسان پهلوان که در آخرین بازی پرسپولیس اخراج شده و فینال را از دست داده، در دومین تمرین سرخ‌ها نیز حضوری فعال داشت و در کنار خود سعید آقایی تازه وارد را هم می‌دید که بعد از یک روز مرخصی بیشتر به استادیوم شهید کاظمی بازگشته.

 

 

فرصتی که برای یحیی گل محمدی شکل داد و او از خلوتی تمرین برای صحبتی کوتاه با افشین پیروانی روی نیمکت سود برد. در شرایطی که سکوت روز گذشته بین یحیی و افشین پیروانی شایعاتی درباره ناراحتی سرمربی سرخ‌ها از سرپرست تیم را شکل داده بود، این گفتگوی نزدیک به 10 دقیقه و در جوار یکدیگر به این شایعه نیز پایان داد. 

 

تمرین سرخ‌ها بعد از انجام آیتم‌های مدنظر کادرفنی، با سرد کردن زیر نظر مربی بدنساز تیم به پایان رسید. جایی که کریم باقری همانند همیشه در جلوی بازیکنان به دویدن و استارت‌های کوتاه و بلند مشغول شد. 

 

 

1535536

 

گل محمدی و پیروانی دقایقی در تمرین امروز خلوت کردند و به گفتگو درباره وضعیت تیم و اوضاع باشگاه پرداختند.

 

 

یحیی و تیم فنی‌اش در پایان تمرین همگی همراه یکدیگر مسیر حضور در رختکن را در پیش گرفتند. جایی که کار عکاسان را برای ثبت تصاویری از آنها راحت‌تر کرد. گل محمدی در زمان عبور از جمع خبرنگاران در واکنش به اینکه آیا با توجه به اینکه تغییری در وضعیت تیم طی 24 ساعت اخیر شکل نگرفته، نمی‌خواهد بار دیگر صحبت کند، با جمله "گفتنی‌ها را گفتم" عبور کرد و در این بین حمید مطهری بعد از اینکه با درخواست مصاحبه مواجه شد ابتدا با آغوش باز آن را قبول کرد و درخواست کرد موضوع حاشیه‌ای و جدا از تیم از او پرسش نشود. در شرایطی که خبرنگاران آماده گفتگو با مربی پرسپولیس بودند، ناگهان او نظرش را با مشورتی کوتاه تغییر داد و اعلام کرد در شرایط فعلی صحبتی نداشته باشد بهتر خواهد بود.

 

 

1535542

 

حامد لک بعد از درخشش در جمع پرسپولیس، این روزها شاید بی‌تاب آغاز دوباره باشد. لک در تمرینی که رقیب نداشت، برای فصل جدید استارت زده و باید دید بوژیدار چه زمانی به اردوگاه این تیم بازخواهد گشت.

 

 

باید دید یحیی گل محمدی با تداوم شرایط فعلی و در حالیکه ستاره‌های تیمش (سیدجلال حسینی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و...) در تمرینات حاضر نمی‌شوند، چه تصمیمی در ادامه مسیر در ذهن خواهد داشت.

 

 

1535549

 

 

1535535

 

در غیاب محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی، میلاد سرلک که نمایشی قابل قبول از لیگ قهرمانان داشت، تنها هافبک دفاعی اردوی جدید پرسپولیس محسوب می‌شود.

 

 

 

1535538

 

انجام تست کرونا پیش از تمرین امروز در دستور کار پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.

 

 

 

1535541

 

گل‌محمدی و آدمک‌های بی تاثیر در اطرافش! جایی که کمبود نفرات حاضر در تمرین باعث شد تا او نتواند کارهای تاکتیکی‌اش را طبق برنامه پیش ببرد و این آدمک‌ها هم دردی برای او دوا نکردند.

 

 

 

1535543

 

یحیی که در تمرین روز گذشته، کاملا سکوت کرده بود، اینبار فرصت بیشتری برای حضور در کنار دیگر دستیاران و همکارانش به دست آورد و به این سکوت خاتمه داد.

 

 

1535548

 

 

 

1535539

 

تصویر پایانی تمرین امروز؛ خروج دسته جمعی اعضای کادرفنی پرسپولیس

دیدگاه‌ها