کد خبر : 1713630 | 23 مهر 1399 ساعت 09:54 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

جمشیدیان: سپاهان از نویدکیا انتظار قهرمانی ندارد

بازیکن سابق استقلال و سپاهان معتقد است که باید به مربیان جوان لیگ برتر فرصت داد تا توانایی های خودشان را نشان دهند.

جمشیدیان: سپاهان از نویدکیا انتظار قهرمانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدیان بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان درخصوص شرایط فعلی این تیم گفت: سپاهان نسبت به سایر تیم های دیگر لیگ برتر، شرایط پیش فصل بهتری را پشت سر می گذارد. هیئت مدیره، مدیرعامل و کادرفنی این تیم به موقع تعیین شدند. از اواخر فصل گذشته تمدید بازیکنان کلیدی تیم آغاز شد و تقریبا می توان گفت مهره مهمی را از دست ندادند و سعی کردند تمام بازیکنانی که نیاز دارند را حفظ کنند.
وی ادامه داد: با توجه به نیازهایی که در پست های مختلف داشتند، چند بازیکن بسیار خوب به تیم اضافه شده است. این تیم در سکوت و آرامش مسیرش را طی می کند. کادرفنی جدید از 4 بازی آسیایی به عنوان دیدارهای تدارکاتی پیش فصل استفاده کردند و شناخت خوبی از تیم پیدا کردند. 


او گفت: فکر می کنم کادر خوبی در این تیم جمع شده است. اوج کار محرم نویدکیا، اضافه کردن محمود کریمی بود که مطمئنا می تواند خیلی به او کمک کند. فکر می کنم سپاهان با توجه به ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد و با توجه به مدیریت بسیار قدرتمند باشگاه، همه شرایط برای موفقیت را دارد و مشکل خاصی نباید وجود داشته باشد.


جمشیدیان افزود: در حالیکه خیلی از تیم ها درگیر انتخاب مدیرعامل، مربی و نقل و انتقالات هستند، سپاهان هیچ کدام از این مشکلات را نداشته است و با آرامش کارش را پیش می برد و فکر می کنم آنها بتوانند لیگ را خیلی خوب شروع کنند.


بازیکن سابق سپاهان درخصوص اینکه آیا محرم نویدکیا می تواند در سپاهان موفق شود یا خیر، گفت: اینکه نویدکیا موفق می شود یا نه، نیاز به گذشت زمان دارد. هر کسی که در این زمینه اظهارنظر قطعی بکند، چیزی از فوتبال نمی فهمد. فوتبال حتی برای مربیانی که تجربیات و کیفیت بالایی دارند، ممکن است در مقاطعی همراه با موفقیت نباشد. 


وی ادامه داد: باید دید که منظور از موفقیت چیست. من مطمئنم که باشگاه سپاهان از نویدکیا انتظار قهرمانی ندارد. ممکن است این اتفاق رخ بدهد ولی مدیران باشگاه قطعا به دنبال قهرمانی در سال اول نیستند. آنها به دنبال یک برنامه ریزی بلند مدت و چند ساله هستند و قصد دارند تیم خوبی برای آینده بسازند و هم به امسال نگاه می کنند و هم به سالهای آینده. خود نویدکیا قطعا با همین دیدگاه به تیم اضافه شده است. 

 

1438851


او گفت: اینکه در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد، باید منتظر باشیم لیگ شروع شود. باید هفته های زیادی را هم به محرم و هم به سایر مربیان جوانی که تعدادشان در لیگ برتر کم نیست فرصت داد و باید اجازه بدهیم زمان همه چیز را مشخص بکند.


جمشیدیان درمورد بازی نخست سپاهان در مقابل گل گهر و تقابل با امیر قلعه نویی گفت: بازی نخست در برابر گل گهر هم برای سپاهانی ها و هم برای امیرقلعه نویی دیدار حساسی خواهد بود. اینکه بگوییم این دیدار یک بازی معمولی است، قطعا اینگونه نیست. این دیدار، می تواند یک بازی خیلی سخت باشد. نتیجه بازی هر چه که باشد دلیل بر موفقیت یا عدم موفقیت هیچ کدام یک از تیم ها نیست.


وی ادامه داد: تیمی در لیگ برتر موفق تر خواهد بود که ثبات بیشتری داشته باشد و با کیفیت بهتر، هفته های بیشتری را پشت سر بگذارد. نمونه آن تیم سپاهان در فصل گذشته است که نزدیک به 20 هفته به عنوان مدعی اصلی خودش را معرفی کرده بود و شرایط خوبی داشت ولی در ادامه دچار افت شدیدی شد که حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست داد.


جمشیدیان در پایان گفت: در لیگ برتر به حفظ کیفیت خوب در مدت زمان زیادی نیاز است. با یک برد یا باخت کیفیت تیم در لیگ مشخص نمی شود و باید این رویه تداوم داشته باشد. امیدوارم مجموعه مربیان جوانی که به لیگ اضافه شده اند، بتوانند کیفیت خوبی را از خود به نمایش بگذارند و رقابت در سطح لیگ برتر بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها