کد خبر : 1713638 | 23 مهر 1399 ساعت 10:46 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی: در شرایط دشوار هم حاکم بازی بودیم

اسکالونی سرمربی آرژانتین از عملکرد تیمش در مقابل بولیوی تمجید کرد و گفت آلبی‌سلسته با وجود ارتفاع بالای محل برگزاری، بر بخش اعظم بازی حاکم بوده است.

اسکالونی: در شرایط دشوار هم حاکم بازی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین موفق شد در خاک بولیوی و در پایتخت این کشور به یک پیروزی بسیار مهم و ارزشمند دست پیدا کند و حریف را با نتیجه 2-1 شکست دهد. بازی در پایتخت بولیوی به دلیل ارتفاع بسیار زیاد این شهر از سطح دریا بسیار دشوار است اما آلبی سلسته موفق شد با گلهای لائوتارو مارتینز و خواکین کورئا با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.

 

1535670

 

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در پایان بازی به ستایش و تمجید از تیمش پرداخت و گفت: " اگر 15 دقیقه اول را نادیده بگیریم تیم ما در بقیه بازی حاکم میدان بود و می دانست چطور باید کار کند. برنامه ما این بود که در نیمه اول بازی را کنترل کنیم و نگه داریم و البته به این هدف رسیدیم و با نتیجه تساوی به رختکن رفتیم".

 

اسکالونی در ادامه گفت: " امروز همه بازیکنان آلبی سلسته عالی کار کردند. ما در هر بازی تغییراتی در تیم خواهیم داشت چون به دنبال بهتر شدن هستیم. بازیکنان جدید امروز خیلی خوب کار کردند و باعث شدند تیم با روحیه ای بالاتر مبارزه کند".

 

 

دیدگاه‌ها