کد خبر : 1713687 | 23 مهر 1399 ساعت 14:58 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

حمله مردم پرو به نیمار در شبکه‌های اجتماعی

شکست 2-4 شب گذشته پرو از برزیل که با هت تریک نیمار همراه بود، موجی از واکنش های منفی علیه ستاره برزیلی را به دنبال داشت.

حمله مردم پرو به نیمار در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی برزیل در دومین بازی خود از دور مقدماتی جام جهانی موفق شد در زمین پرو 2-4 پیروز شود. برزیل دو بار عقب افتاد اما هر بار برگشت و در نهایت توانست پیروز بازی شود. این بازی تکرار فینال کوپا آمه ریکا 2019 بود(برتری 3-1 سلسائو)

در این بازی دو گل سلسائو از روی نقطه پنالتی و توسط نیمار به ثمر رسید و خود او نیز در گرفتن پنالتی ها نقش داشت.

 

 

1535726

 

 

پنالتی هایی بحث برانگیز که با واکنش تند مردم پرو روبرو شد. آنها معتقدند که نیمار یک شیرجه زن است و به خوبی می داند چطور از داور پنالتی بگیرد. نیمار با هت تریک خود توانست از رکورد گلزنی رونالدو نازاریو عبور کرده و با 64 گل که در 103 بازی ملی به ثمر رسانده پشت سر پله 77 گله قرار گرفت.

 

 

1535735

 

 

در شبکه های اجتماعی اما اوضاع بر وفق مراد نیمار نیست و پرویی ها با هشتگ های مختلف به انتقاد از ستاره برزیلی پرداخته اند:« نیمار بازهم از داور پنالتی گرفت. چیزهایی هستند که هرگز تغییر نمی کنند. نیمار همان شیرجه زن همیشگی درون محوطه جریمه است.»

 

 

1535734

 

 

در توئیتی دیگر آمده است:« نیمار می تواند همه رکوردها را به نام خود کند. می تواند میلیون ها یورو از هر انتقالی به دست بیاورد ولی او همچنان یک متقلب در زمین مسابقه است.»

 

یکی دیگر از دوستداران فوتبال نوشته است:« نیمار شیرجه زن و نالان... به خاطر همین چیزهاست که هیچ وقت بهترین بازیکن دنیا نمی شوی.»

 

 

1535732

 

 

توئیت انتقادی دیگر:« با داوری مثل فینال لیگ قهرمانان، الان باید تو را در حال گریه کردن می دیدیم نه خوشحالی برای هت تریک.»

 

هوادار فوتبال از پرو توئیت اینچنین کرده:« این یک دزدی آشکار بود. پرو شایسته باخت نبود و نیمار مثل همیشه با تقلب از داور پنالتی گرفت.»

 

 

1535733

 

دیدگاه‌ها