کد خبر : 1713690 | 23 مهر 1399 ساعت 15:40 | 40.5K بازدید | 1 دیدگاه

پل اسکولز:

منچستر یک مهاجم پیر و بازنشسته را جذب کرد

اسطوره منچستریونایتد هم به جمع منتقدان جذب ادینسون کاوانی اضافه شد.

منچستر یک مهاجم پیر و بازنشسته را جذب کرد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی بود که ادینسون کاوانی ستاره سابق پی اس جی با قراردادی به عنوان بازیکن آزاد و البته دستمزدی 11 میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست.

انتقال او به یونایتد انتقاداتی را به همراه داشته چرا که خیلی ها معتقدند یونایتد باید یک مدافع میانی جذب می کرد و نیازی به یک مهاجم نداشت. کاوانی که قراردادی یک ساله با شیاطین سرخ دارد، در مصاحبه جدید خود از انگیزه بالایش برای درخشش در این باشگاه صحبت کرد.

 

 

1535302

 

 

پس از هری ردنپ که به این انتقال انتقاد کرد و گفت منچستر کاوانی را از سر درماندگی جذب کرد، حالا نوبت به پل اسکولز اسطوره شیاطین سرخ رسیده تا جذب کاوانی را زیر سوال ببرد.

 

اسکولز در این رابطه گفت:« کاوانی در زمان خودش یک مهاجم درجه یک بود و در این هیچ تردیدی نیست. او حالا 33 سال دارد و به نظر می رسد باید بازنشسته شود. سال گذشته خیلی به او در پی اس جی بازی نرسید و معتقدم 5 یا 6 سال پیش کاوانی می توانست یک خرید بزرگ برای یونایتد و هر تیمی باشد و سطح بازی یونایتد را بالاتر  می برد ولی الان بعید می دانم او بتواند چنین کاری انجام دهد.»

 

 

1534741

 

 

اسکولز ادامه داد:« با توجه به مهاجمانی که یونایتد الان در اختیار دارد، کاوانی بهتر بود زودتر و به صورت قرضی به خدمت گرفته می شد. مثلا زمستان پیش تا در دوره ای چند ماهه مشکلات تیم در خط حمله برطرف شود. جذب او با چنین دستمزد بالایی از نظر من منطقی نبود.»

 

دیدگاه‌ها