کد خبر : 1713693 | 23 مهر 1399 ساعت 15:35 | 34.5K بازدید | 7 دیدگاه

فینال رفتن دلیل خوبی برای دعوت بازیکن به تیم ملی نیست

بیگ‌زاده: اسکوچیچ از روش کی روش استفاده کرد

بازیکن سابق استقلال معتقد است قرعه این تیم در لیگ برتر به گونه‌ای که فکری می تواند تیمش را تا دربی به مرز آمادگی و هماهنگی برساند.

بیگ‌زاده: اسکوچیچ از روش کی روش استفاده کرد

به گزارش"ورزش سه" هاشم بیک زاده بازیکن سابق استقلال از فصل گذشته به عنوان دستیار فرهادکاظمی در کادرفنی بادران حضور دارد. بیک زاده درباره شرایط این تیم گفت:" اردوی یک هفته ای در هتل المپیک داشتیم و یک بازی دوستانه با شهرخودرو انجام دادیم. به شرایط خوب فنی و بدنی رسیده ایم. البته بازی های ما عقب افتاد و تلاش می کنیم که این آمادگی را حفظ کنیم."


بادران در حالی در هتل المپیک اردو زده که استقلال هم در همین هتل حضور دارد. بیک زاده که سابقه بازی در این تیم را دارد درباره شرایط استقلال گفت:" شرایط استقلال سخت است و فعلا مدیرعامل این تیم مشخص نیست. فقط سرمربی را انتخاب کرده اند و یار آنچنانی هم نگرفته اند ضمن اینکه چند بازیکن فصل گذشته هم جدا شده اند. فرصت کمی تا شروع لیگ مانده و فکر می کنم تیم تا الان کمی از برنامه عقب باشد. هواداران باید حمایت کنند چون فکری تازه آمده و برای ساختن تیم مدنظرش به زمان نیاز دارد."


او در ارتباط با برنامه استقلال در لیگ برتر هم گفت:" استقلال در هفته اول با مس رفسنجان بازی می کند. فکر می کنم این تیم قرعه خوبی دارد واین بازی ها حکم بازی تدارکاتی را داشته و فکری می تواند تیم را تا قبل از دربی و بازی های سخت تر به آمادگی برساند."


بیگ زاده در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد تیم ملی با مربیگری دراگان اسکوچیچ با اشاره به حضور تعداد زیادی پرسپولیسی در ترکیب گفت:" زمانی در تیم ملی آقای کی روش از استقلالی ها استفاده کرد ما با استقلال چهارم آسیا شده بودیم . همان سال 8 استقلالی در تیم ملی بودند از جمله خود من که توانستیم سه بازی آخر را ببریم و به جام جهانی برویم."


او گفت:" پرسپولیس هم به فینال آسیا رفته و اسکوچیچ به همین خاطر بازیکنان را بیشتر از این تیم انتخاب کرده در حالی که به نظر من این انتخاب درستی نیست. رفتن پرسپولیس به فینال دلیل نمی شود که بازیکنان بیشتری  از این تیم دعوت شوند. شاید آن ها برای پرسپولیس خوب باشند."


دفاع چپ سابق استقلال افزود:" از طرفی بازیکن باتجربه ای مثل مسعود شجاعی را دعوت نکرده است. با اینحال امیدوارم تیم ملی روند رو به رشدی داشته باشد. اسکوچیچ تا الان سعی کرده به بازیکنان انرژی مثبت بدهد و فکر می کنم در حال حاضر راه نتیجه گرفتن همین دوستی و رفاقت باشد تا مسایل فنی."


او همچنین گفت:" تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی به وجود آمده و این کار اسکوچیچ را سخت می کند. امیدوارم بتواند تیم ملی را تا بازی های مهم مقدماتی جام جهانی به آمادگی و هماهنگی برساند."

دیدگاه‌ها