کد خبر : 1713800 | 24 مهر 1399 ساعت 10:10 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش دشان به دومین نیمکت‌نشینی متوالی پل پوگبا

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است که آدرین رابیو نسبت به پل پوگبا از آمادگی ذهنی بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی این تیم برخوردار بوده است.

واکنش دشان به دومین نیمکت‌نشینی متوالی پل پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه بعد از توقف در مسابقه قبلی خود برابر پرتغال، شب گذشته در یک دیدار مهم و سخت دیگر مقابل کرواسی قرار گرفت تا به نوعی یاد فینال جام جهانی 2018 زنده شده باشد. شاگردان دیدیه دشان اما در دیدار دیشب مقابل کرواسی عملکرد خوبی از خود ارائه دادند و نهایتاً با نتیجه 2-1 پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.

 

 

1535892

 

 

دیدیه دشان پس از پایان بازی برابر کرواسی گفت: " در این مسابقه ما شخصیت قدرتمند و توانایی هایمان را به رخ کشیدیم. قرار گرفتن مقابل هیچ تیمی ساده نیست مخصوصاً کرواسی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. امباپه در لحظات ابتدایی موقعیت خوبی داشت و بعد از آن معتقدم که روی آنتونی مارسیال خطای پنالتی انجام شد. با این حال ما برخی اشتباهات انجام دادیم که تاوان آن را با دریافت گل تساوی دادیم اما بازیکنان فرانسه بسیار جنگجو هستند و نهایتاً به پیروزی رسیدیم.

 

تغییرات زیادی در ترکیب اصلی ما وجود داشت. با این حال فرانسه از تعداد زیادی بازیکن فوق العاده برخوردار است که باعث می‌شود با وجود ایجاد تغییرات، از کیفیت تیم کاسته نشود."

 

 

1535893

 

 

دیدیه دشان درباره دومین نیمکت نشینی متوالی پل پوگبا بعد از دیدار با پرتغال نیز گفت: " من با توجه به عملکرد بازیکنان در تمرینات ترکیب را انتخاب می کنم. بعضی از بازیکنان از نظر روحی و ذهنی شرایط بهتری دارند. آدرین رابیو شب گذشته در زمین حضور داشت و نشان داد که از چه کیفیت بالایی برخوردار است. البته باید بگویم که پل پوگبا مانند گریزمان یکی از بازیکنان با تجربه و رهبر تیم ملی فرانسه محسوب می شود. با این حال اعتقاد داشتم که بهتر بود در بازی دیشب از ابتدا در زمین حضور نداشته باشد."

دیدگاه‌ها