کد خبر : 1713807 | 24 مهر 1399 ساعت 10:51 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

استارت برای بازی هفته چهارم برابر القطر

عصر صبری لاموشی در الدحیل آغاز می شود

تیم فوتبال الدحیل دورن جدیدش با صبری لاموشی فرانسوی را که برای هدایت این تیم و جانشینی ولید رکراکی به دوحه آمده را آغاز می کند.

به گزارش"ورزش سه" بعد از برکناری ولید رکراکی سرمربی مراکشی تیم الدحیل به خاطر نتایج ضعیف این تیم در لیگ قهرمانان ، تیم الدحیل دوران جدیدی را  با صبری لاموشی را از امروز آغاز می کند که از چند روز پیش برای هدایت تیم وارد دوحه شد.

 

 

1535898

 


به گزارش "الرایه " الدحیل امروز و به طور رسمی با حضور لاموشی تمریناتش را برای آماده سازی و رویایی با القطردر هفته چهارم برابر شروع می کند. رقابت های لیگ ستارگان قطر بعد از یک وقفه به خاطر لیگ قهرمانان آسیا از این هفته از سر گرفته خواهد شد و الدحیل برای تغییر و تحول روی کار سرمربی جدیدش حساب می کند تا بتواند وجهه ای که در دوره اخیر به دلیل نتایج ضعیف مخدوش شده را بازسازی کند. 


انتظار می رود بازیکنان خارجی الدحیل نیز از امروز به تمری تیم اضافه شوند و این موضوع خیلی مهمی است چرا که باعث می شود سرمربی جدید بتواند با تمامی نیروهایش کار را آغاز کند.  الدحیل در مسابقات این فصل از رقابت های لیگ ستارگان از دو بازی سه امتیاز دارد.


الدحیل در این فصل از رقابت ها رامین رضائیان ستاره ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد که در نقل و انتقالات از الشحانیه به این تیم اضافه شد.

دیدگاه‌ها