کد خبر : 1713828 | 24 مهر 1399 ساعت 12:50 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست عجیب هواداران منچستریونایتد؛

کارت قرمز مگوایر در لیگ برتر اعمال کنید! (عکس)

هواداران منچستریونایتد بعد از اخراج هری مگوایر در بازی دیشب انگلیس و دانمارک خواسته عجیبی را البته به کنایه و شوخی مطرح کردند.

کارت قرمز مگوایر در لیگ برتر اعمال کنید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس دیشب در چهارچوب مسابقات لیگ ملتهای اروپا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن میزبان دانمارک بود اما نهایتاً در این مسابقه با نتیجه 1-0 شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد کار شاگردان گرت ساوتگیت برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها دشوار شود.

 

 

1535927

 

 

یکی از مهمترین دلایل شکست سه شیرها در بازی دیشب اما اخراج مدافع میانی این تیم یعنی هری مگوایر بود. او همان ابتدای بازی و در دقیقه 5 به دلیل یک خطای کاملاً بی جهت کارت زرد اول را دریافت کرد. چند دقیقه بعد اما مگوایر با یک بی احتیاطی دیگر کارت زد دوم را هم گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد تا به نوعی زمینه ساز شکست انگلیس مقابل دانمارک شود‌.

 

مگوایر طی ماه های گذشته به خاطر عملکرد نه چندان خوب در منچستریونایتد انتقادات زیادی را تحمل کرده است. موضوعی که حالا بعد از عملکرد او در مسابقه دیشب انگلیس برابر دانمارک به اوج خود رسیده و حتی برخی از هواداران منچستریونایتد با تمسخر درخواست کرده‌اند که کارت قرمز او برای در منچستر یونایتد اعمال شود. موضوعی که نشان می دهد هواداران یونایتد اصلاً دلخوشی از گرانقیمت ترین مدافع حال حاضر دنیا ندارند.
 

 

1535928

 

 

کاش اخراج مگوایر در انگلیس باعث محرومیت او از یونایتد شود.

 

 

1535929

 

 

طرفداران منچستریونایتد خیلی خوشحال نباشید.  کارت قرمز هری مگوایر برای انگلیس به معنای محرومیت از 3 بازی بعدی لیگ برتر نیست.  او فقط 3 بازی بعدی انگلیس را از دست خواهد داد.

 

 

1535931

 

 

هواداران یونایتد وقتی متوجه می شوند مگوایر در لیگ برتر محروم نمی شود.

 

 

1535930

 

 

می توان او را از سه بازی بعدی یونایتد محروم کرد

دیدگاه‌ها