کد خبر : 1713830 | 24 مهر 1399 ساعت 13:17 | 63.5K بازدید | 4 دیدگاه

تبریک فوق‌العاده رونالدو به نیمار بعد از رکوردشکنی

رونالدو نازاریو، ستاره سابق تیم ملی برزیل به نیمار بابت شکستن رکوردش تبریک گفت.

تبریک فوق‌العاده رونالدو به نیمار بعد از رکوردشکنی

به گزارش "ورزش سه"، هت تریک نیمار برای تیم ملی برزیل در مسابقه مقدماتی جام جهانی برابر پرو باعث شد او از رکورد گلزنی رونالدو نازاریو بزرگ پیشی بگیرد. نیمار حالا با 64 گل زده بالا تر از رونالدو(62 گل) دومین گلزن تاریخ سلسائو محسوب می شود. او همچنین با ثبت 14 گل دیگر از رکورد پله افسانه ای پیشی خواهد گرفت و به تنهایی خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل معرفی خواهد کرد.

 

رونالدو که در دوره حضورش در برزیل بین سال های 1994 تا 2011 دو جام جهانی کسب کرده بود، از شبکه های اجتماعی برای تحسین موفقیت نیمار استفاده کرد. او در اینستاگرام خود نوشت: " تمام احترام من برای تو، نیمار. او زیاد بازی می کند، پاس گل می دهد، دریبل می زند،خرد می کند. آسمان محدود است. پرواز کن پسر. در حال نوشتن چه داستان زیبایی هستی. یک بازیکن کامل و بیشتر از همیشه بالغ. کنترل فشار درون زمین گاهی اوقات سخت تر از کنترل توپ می شود.

 

 

1535933

 

 

حالا به من بگو از کجا آمده ایم و به کجا می رویم... چه کسی می خواهد به ما بگوید چیز غیرممکن وجود دارد؟ به غریزه خود اعتماد کن زیرا استعداد از آن توست و هیچ کس نمی تواند آن را از تو بگیرد. رکورد های زیادی پیش روی تو برای شکستن وجود دارد. افتخار می‌کنم که یک برزیلی در چنین سطح بالایی قرار گرفته است."

دیدگاه‌ها