کد خبر : 1713865 | 24 مهر 1399 ساعت 15:50 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون حریفی متفاوت است

کلوپ: 7-2 تمام شد؛ باید دربی را ببریم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از بازیکنانش خواسته تا شکست سنگین از استون ویلا را فراموش کنند.

کلوپ: 7-2 تمام شد؛ باید دربی را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پیش از وقفه بازی های ملی در یک دیدار فراموش نشدنی با نتیجه 7-2 به استون ویلا باخت. این اتفاق ساعاتی پس از شکست 6-1 یونایتد از تاتنهام رخ داد تا شبی عجیب و غریب در لیگ برتر انگلیس به ثبت برسد.

لیورپول مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس تیمی بدون دفاع برابر استون ویلا بود و به بدترین شکل ممکن نیز تنبیه شد. قرمزهای آنفیلد شنبه پیش رو باید به مصاف اورتون در دربی مرسی ساید بروند؛ در حالی که رقیب شان پس از سال ها صدرنشین لیگ برتر است و هر 4 بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته است.

 

 

1533574

 

 

یورگن کلوپ در مصاحبه با تاک اسپورتس و در مورد چگونگی مدیریت شکست سنگین 7-2 به استون ویلا گفت:« راستش را بخواهید، ما می توانستیم آن بازی را 3-2 ببازیم و نه 7 -2. هرچند از برخی جوانب من آن باخت سنگین را ترجیح می دهم چون مشکلات تیم را بیشتر عیان کرد. ما باختیم و به خانه برگشتیم. سپس بیشتر بازیکنان مان برای بازی های ملی تیم را ترک کردند. ما در این مدت فرصت خوبی داشتیم تا آن شکست را به خوبی آنالیز کنیم.»

 

 

1533486

 

 

کلوپ ادامه داد:« به بازیکنانم گفتم که شکست را فراموش کنند و روی بازی های ملی خود تمرکز کنند. بیشترشان سه بازی باید انجام می دادند و اگر قرار بود به شکست از استون ویلا فکر کنند و نیمی از ذهن شان به آن بازی معطوف شود، نمی توانستند بازدهی لازم را برای کشورشان داشته باشند. بازی های ملی مهم و پرتنشی بودند و مهم بود بازیکنان به شکست از ویلا فکر نکنند.

 

 

1533480

 

 

به آن بازی خوب فکر کرده ام و نکات زیادی را در موردش نوشته ام. الان باید شکست را فراموش کرده و به چالش بعدی یعنی دربی فکر کنیم. بازیکنان چهارشنبه از بازی های ملی برگشتند و بسیار نیز خسته اند.

ما فرصت کمی برای تمرین و آماده سازی داریم ولی باید سعی کنیم بازیکنان، بهترین ریکاوری را داشته باشند. وضعیت ما فعلا همین است و نمی توانیم تغییرش بدهیم. بازی با اورتون یک بازی متفاوت است و باید نشان دهیم که تیمی با ذهنیتی بزرگ هستیم. ما باید این بازی را پیروز شویم.»

 

 

دیدگاه‌ها