کد خبر : 1713880 | 24 مهر 1399 ساعت 17:36 | 47K بازدید | 6 دیدگاه

تراکتور، مدعی بدون زهر نقل و انتقالات

باشگاه تراکتور هنوز نتوانسته عملکرد پُر سر و صدایی در نقل و انتقالات داشته باشد و در این زمینه از رقبای خود عقب است.

تراکتور، مدعی بدون زهر نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، حتی جذب سعید واسعی و هایجک این هافبک از استقلال نیز نتوانسته تعادل را در لیست بازیکنان تراکتور به وجود آورد. آنها در نقل و انتقالات تابستانی رضا اسدی، رشید مظاهری، ساسان انصاری و ایمان سلیمی را از دست دادند و علاوه بر آن، در نیم‌فصل دوم سال گذشته نیز بازیکنان خارجی مثل ویلیان میمبلا، مازولا، کوین فورچونه و یوکیا سوگیتا این تیم را ترک کردند و به این تیم برنگشتند تا سرخ پوشان آذربایجان فقدان حضور این چهار بازیکن خارجی را تحمل کند تا با احتساب این نفرات و ایرانی‌های جدا شده، تعداد خروجی های تراکتور به ۸ بازیکن برسد.

 

مسؤولان باشگاه تراکتور در زمان عقد قرارداد با علیرضا منصوریان به او وعده داد تا جایگزین خوبی برای بازیکنان خروجی پیدا کند ولی تا به امروز چنین اتفاق نیفتاده و تنها حبیب فرعباسی، وفا هخامنش و سعید واسعی به جمع تراکتوری‌ها اضافه شدند و از طرفی، جذب بازیکنان مثل محمد خرم‌الحسینی، امین اسدی، مهدی قنبری و ... نتوانسته جای خالی جدا شده‌ها را پر کند و همین حالا تراکتور در پست‌های دفاع، هافبک و حمله با کمبود بازیکن مواجه است.

 

علاوه بر آن، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که کاپیتان‌های تراکتور هستند، با وجود دریافت کامل مبلغ قرارداد فصل قبل خود هنوز به اردوی تیم و تمریناتی که از دو هفته قبل شروع شده، نیامدند و وعده داده‌اند که فردا جمعه وارد تبریز شوند ولی آنطور که مشخص است، این دو بازیکن از دور اول تمرینات عقب هستند و آمادگی بدنی سایر بازیکنان را ندارند.

 

چنین شرایطی دست منصوریان را در چینش بازیکنان و ترکیب مد نظر او بسته و این سرمربی با کمبود بازیکن به ویژه در خط حمله مواجه است؛ آن هم درست در زمانی که مسؤولان باشگاه به او وعده داده بودند این کمبودها را رفع می‌کنند که موفق به انجام این کار نشدند و تراکتور به غیر از جذب واسعی، عملکرد چندان خوبی در نقل و انتقالات نداشته است.

 

با توجه به این شرایط، منصوریان نمی‌تواند از نظر چینش نفرات پس از جدایی هشت نفر و عدم حضور شجاعی و دژاگه در تمرینات، با تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ... از نظر مهره‌ای رقابت کند که کم سر و صدا بودن تراکتور در نقل و انتقالات بخاطر مسائل مختلفی مثل افزایش رقم قراردادها، عدم توافق با بازیکنان برای ماندن و ... بوده است.

دیدگاه‌ها