کد خبر : 1713914 | 24 مهر 1399 ساعت 21:20 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

برونو فرناندس

از نام من برای خراب کردن یونایتد استفاده نکنید

برونو فرناندس ستاره پرتغالی یونایتد از شایعات درباره درگیری‌اش با سرمربی این تیم سولسشر به شدت انتقاد کرد و آن را نادرست دانست.

از نام من برای خراب کردن یونایتد استفاده نکنید

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس از شایعات اخیر درباره بحث و جدل او با اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست سنگین این تیم مقابل تاتنهام به شدت انتقاد کرده و گفت این شایعات واقعیت ندارد. فرناندس خطاب به مطرح کنندگان این شایعات گفت "از نام من برای مشکل کردن برای یونایتد استفاده نکنید".

 

1536044

 

اشاره فرناندس به شایعاتی است که مدعی بودند بین دو نیمه دیدار یونایتد مقابل تاتنهام که با شکست 6-1 شیاطین سرخ به پایان رسید فرناندس با سولسشر سرمربی اش درگیر شده و جر و بحث کرده است.

 

فرناندس در آستانه بازی روز شنبه تیمش مقابل نیوکاسل درباره این شایعات گفت: " شایعات خیلی زیادی در این باره مطرح شده. اول اینکه بحث ما بحث بین هم تیمی‌ها بود و تمام شد. من فقط با یک نفر از هم تیمی‌ها بحث کردم و حالا هم با او مشکلی ندارم. من ولی بحثی با سولسشر نداشتم".

 

ستاره پرتغالی یونایتد در ادامه گفت: " به نظرم این روشی برای به هم زدن ثبات و تعادل تیم است. چیزهایی که گفته شده اصلاً درست نیست. درست است که من بین دو نیمه به دلایل فنی تعویض شدم. از اسم من، بازیکنانم و مربی ام برای مشکل درست کردن برای یونایتد استفاده نکنید".

 

 

دیدگاه‌ها