کد خبر : 1713915 | 24 مهر 1399 ساعت 21:39 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

ونگر: مشکل اوزیل با آرسنال ورزشی نیست

آرسن ونگر می‌گوید مسوت اوزیل می‌تواند بار دیگر در آرسنال مورد توجه قرار گیرد و مشکلات او فنی نیست بلکه ناشی از تقابل پیدا کردنش با باشگاه است.

ونگر: مشکل اوزیل با آرسنال ورزشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال از مسوت اوزیل ستاره آلمانی این تیم که این روزها تنشهای زیادی با باشگاه دارد دفاع کرده و می‌گوید مشکلات اوزیل در این تیم فنی نبوده بلکه ناشی از تقابل پیدا کردن او با باشگاه است.

 

1519126

 

ونگر کسی بود که در سال 2013 مسوت اوزیل را به آرسنال منتقل کرد تا او با قراردادی 55 میلیون دلاری از رئال به لندن منتقل شده و رکورد آرسنال را بشکند. مسوت اوزیل در دوران میکل آرتتا به یک حاشیه نشین تمام عیار تبدیل شده ولی ونگر می‌گوید آرسنال هرگز به استعداد اوزیل شک نداشته و مشکل او با این تیم فنی نیست.

 

ونگر در این باره به اسکای گفت: " من خبر ندارم که هر روز در باشگاه دقیقاً چه می‌گذرد ولی فقط یک چیز می‌توانم بگویم و آن این است که بازیکنان خلاق همه کمال‌گرا هستند. آنها از دیگران حساس ترند و گاهی باید بیشتر تشویق شوند".

 

1534334

 

سرمربی سابق و افسانه‌ای آرسنال در ادامه گفت: " مسوت اوزیل فوتبالیستی استثنایی است. آنچه امروز بین او و باشگاه می‌گذرد به نظر بیشتر ناشی از تقابل دو طرف می‌رسد تا مشکل فنی. اینکه اوزیل نمی تواند در لیگ اروپا بازی کند برای من باعث تاسف است".

 

 

دیدگاه‌ها