کد خبر : 1713934 | 25 مهر 1399 ساعت 08:47 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

حذف نمایندگان ایران از مسابقات آزاد اسنوکر انگلیس

حسین وفایی نماینده اسنوکر ایران مقابل مرد شماره چهار اسنوکر جهان در یک بازی بسیار نزدیک شکست خورد و از دور مسابقات آزاد انگلیس کنار رفت.

حذف نمایندگان ایران از مسابقات آزاد اسنوکر انگلیس

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که موفق شده بود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات آزاد انگلیس برسد، پنجشنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف مارک سلبی ستاره انگلیسی اسنوکر جهان رفت و سلبی توانست در یک بازی بسیار نزدیک نماینده ایران را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد.

 

مارک سلبی در رده چهارم جهان قرار دارد و حسین وفایی در جایگاه ۳۹ بهترین اسنوکربازان جهان ایستاده است. این بازی در فریم آخر بسیار نزدیک دنبال شد به طوری که وفایی می‌توانست پیروز این دیدار شود اما در این رقابت که چهار ساعت به طول انجامید، نماینده ایران شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. از حریف وفایی در یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به عنوان مدافع  قهرمانی این مسابقات یاد می‌شود.

 

همچنین وفایی در دور اول این رقابت‌ها موفق شد لوکاس کلیکرز را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و به دور دوم این مسابقات راه پیدا کند. ملی پوش اسنوکر ایران در دور دوم این مسابقات با جو پری انگلستانی به رقابت پرداخت که در آخر با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد. نماینده اسنوکر ایران در دور سوم این رقابت ها جیمی کلارک ولزی را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد.

 

از نتایج جالب دور سوم این رقابت‌ها می‌توان به حذف زودهنگام ستاره اسنوکر جهان اشاره کرد. رونی اُ سالیوان مقابل متیو استیونز با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. 

 

سهیل واحدی دیگر نماینده اسنوکر ایران  در دور نخستین با اوکانر انگلیسی مسابقه داد. واحدی که در رده ۸۲ بهترین اسنوکربازان قرار دارد، در این بازی با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعدی این مسابقات بازماند.

 

پس از برگزاری موفق رقابت‌های حضوری اسنوکر با توجه به شیوع کرونا، شاهد مسابقات بیشتری در این رشته هستیم. در جدیدترین رقابت‌ها، مسابقات آزاد انگلیس در ورزشگاه مارشال آرنا از ۲۱ مهر کار خود را آغاز کرده است و اسنوکربازان بزرگی برای کسب مقام با حریفان به رقابت می‌پردازند.

دیدگاه‌ها