کد خبر : 1713950 | 25 مهر 1399 ساعت 12:00 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس باز هم مدعی قهرمانی لیگ است؛ 

نصرتی: ما و 11 تیم دیگر برای صعود می‌جنگیم

محمد نصرتی می گوید ورود مربیان جوان اجتناب ناپذیر بوده و باید در مورد مدیران هم همین تصمیم گرفته شود.

 نصرتی: ما و 11 تیم دیگر برای صعود می‌جنگیم 

به گزارش ورزش سه، محمد نصرتی  سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص شرایط این تیم گفت: نزدیک به چهار روز است که به  استان بوشهر شهر جم آمده‌ایم. با  ۱۶ بازیکن  قرارداد داریم و یکسری از آنها  سهمیه امید و  زیر ۲۳ سال هستند. باید باز هم  بازیکن جذب کنیم و برای این قضیه فراخوان داده ایم که بازیکنان بومی و مستعد شهر جم بیایند و تست بدهند تا ببینیم می‌توانیم از آن ها  استفاده کنیم یا خیر .فعلاً آمادگی جسمانی را پشت سر می‌گذاریم تا به هماهنگی برسیم و بعد سراغ بحث‌های تاکتیکی می‌رویم.


او در همین باره ادامه داد: ما نسبت به چند تیم دیگر دیرتر شروع کردیم. زیرا آقای رضائیان باید مجوز می گرفتند .جا دارد از کسانی که از ماحمایت کردن یعنی  آقای پریشان، رئیس شورای شهر، امام جمعه و در راس آنها آقای خرمدل، نماینده مجلس که باعث شدند این تیم دوباره شکل  بگیرد تشکر کنم. چونکه آنقدر شرایط بد بود که قرار بود این تیم  وجود خارجی نداشته باشد اما با همت این عزیزان مشکلات رفع شد طبق جلساتی که  گذاشتیم و حمایت‌هایی که قرار است انجام شود تیم را روانه مسابقات می‌کنیم.


نصرتی در پاسخ به این سوال که می تواند پارس جنوبی جم را در فصل آینده راهی لیگ برتر کند یا خیر عنوان کرد: نه تنها باشگاه پارس بلکه ۱۱ تیم دیگر همگی هدف‌شان صعود است. ما از این قضیه مستثنی نیستیم و در این راه بازیکنان با تجربه داریم، از همه مهم‌تر وجود انگیزه است.


سرمربی پارس جنوبی جم در مورد ورود مربی های جوان به فوتبال و این که کدام یک از آنها را موفق تر می بیند نیز گفت: یکسری  از بازیکنان هم دوره من مثل نویدکیا، ابراهیم صادقی، رحمتی و .. حالا مربی شده اند  و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند و راه را برای مربی های دیگر باز  کنند. این موضوع اجتناب ناپذیر است. مربیان نسل قدیم  می روند و نسل جدید به فوتبال می‌آیند.


نصرتی که خودش سابقه بازی در پرسپولیس را دارد در مورد حواشی اخیر این تیم نظرش را اینگونه بیان کرد: من چند سال است که دارم می گویم با احترام به همه مدیران باید در فوتبال از مدیران متخصصی مثل آذری و کاشانی استفاده کرد. مدیران دیگر واقعاً ضعیف هستند. بعد به این موضوع تاکید می کنم که سابقه مدیریت ورزشی ندارند .تا زمانی  که این موضوع تکرار شود قطعا از این حواشی نیز رخ می‌دهد.


نصرتی در پایان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس با تمام اتفاقات امسال نیز مدعی قهرمانی است یا خیر افزود: قبل از اینکه در این مورد صحبت کنم  باید بگویم در فوتبال ما عدالت رعایت نمی شود و چند تیم استقلال، سپاهان ، پرسپولیس و تراکتور می‌توانند هزینه کنند و تیم‌های دیگر با  اینها قابل قیاس نیستند.فکر می‌کنم لیگمان هدفمند برگزار می‌شود. ۴,۵ تیم برای قهرمانی می‌جنگند، ۴,۵ تیم پرورش استعداد می دهند  و از این روس درآمدزایی می‌کنند و چند تیم نیز برای نیفتادن تلاش می کنند. در خصوص پرسپولیس باید بگویم که در هر  حال این تیم طبق عملکرد سابق  و بازی‌هایی که از سرخ‌ها در رقابت‌های آسیایی دیدیم فصل آینده هم مدعی قهرمانی هستند.

دیدگاه‌ها