کد خبر : 1713951 | 25 مهر 1399 ساعت 12:12 | 40.4K بازدید | 1 دیدگاه

کارلو آنچلوتی و راز بزرگی که فاش کرد

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق میلان می‌گوید که در کودکی طرفدار اینتر بوده است.

کارلو آنچلوتی و راز بزرگی که فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب دو تیم اینتر و میلان در چهارچوب دربی حساس دلامادونینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم از وضعیت خوبی برخوردار هستند. به‌خصوص میلان که با پیروزی در سه بازی قبلی خود و با 9 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. این در حالی است که نراتزوری 7 امتیازی در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

 

کارلو آنچلوتی سرمربی سابق میلان و حال حاضر اورتون، از وضعیت کنونی روسونری تمجید کرده است. او در این باره گفت: " میلان خوب کار می کند. پیولی و مالدینی در شش ماه گذشته کاری استثنایی انجام داده اند. از طرفی من هرگز در مورد ویژگی های مالدینی به عنوان مدیر فوتبال شک نکردم. استفانو پیولی نیز به عنوان یک انسان و مربی فردی ارزشمند است. کارنامه او گویای همه چیز بود چرا که در هر جا که حضور داشته موفق شده است."

 

 

1532102

 

 

آنچلوتی درباره شرایط اینتر نیز گفت: " اینتر در تابستان تیم خود را تقویت کرده و به نظرم آنها می‌توانند سلطه یوونتوس را از بین ببرند. به طور کلی من فکر می‌کنم که این غیر قابل پیش بینی ترین فصل سری آ طی یک دهه گذشته است. آنتونیو کونته یک انسان واقعاً حرفه‌ای است و ما گاهی اوقات با یکدیگر صحبت می‌کنیم. او تمایل زیادی به بهبود و گسترش سبک فوتبالی خود دارد."

 

آنچلوتی در ادامه فاش کرد که در کودکی طرفدار اینتر بوده است. او در این باره گفت: " من در دوران کودکی طرفدار اینتر بودم چرا که علاقه زیادی به هلنیو هررا داشتم. آن ها پیراهن ساندرو ماتزولا را به من داده بودند که امروزه اصلاً امر رایجی محسوب نمی شود. با این وجود میلان نقش بسیار اساسی را در زندگی من ایفا کرده است. ابتدا در قامت بازیکن و بعد به عنوان مربی."

 

 

1536124

دیدگاه‌ها