کد خبر : 1713968 | 25 مهر 1399 ساعت 13:27 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه به جرارد: بلافاصله بعد از کلوپ مربی لیورپول نشو

ستاره سابق لیورپول می‌گوید نشستن استیون جرارد روی نیمکت لیورپول بلافاصله بعد از یورگن کلوپ به نفع او نخواهد بود.

توصیه به جرارد: بلافاصله بعد از کلوپ مربی لیورپول نشو

به گزارش "ورزش سه"، خوزه انریکه مدافع سابق لیورپول به استیون جرارد همبازی سابق او و اسطوره باشگاه توصیه کرد بلافاصله بعد از یورگن کلوپ از نشستن روی نیمکت مربی گری لیورپول خودداری کند چون بعد از مربی بسیار موفق و کاریزماتیکی مثل کلوپ کار برای او بسیار دشوار خواهد بود.

 

1494976

 

قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول در سال 2024 به پایان می‌رسد و گفته می‌شد احتمال اینکه او بعد از آن هم در لیورپول به کار ادامه دهد اندک است. استیون جرارد که این روزها رنجرز در اسکاتلند را هدایت می‌کند یکی از مهمترین گزینه‌های لیورپول برای دوران پساکلوپ به حساب می‌آید.

 

اما خوزه انریکه در توصیه‌ای به همبازی سابقش استیون جرارد گفت: " نمی دانم چه کسی جانشین کلوپ می‌شود ولی بعید می دانم این اتفاق به این زودی ها بیفتد. نگاه کنید او چه تفاوتی در تیم بوجود آورده و امروز چه بازیکنان بزرگی دوست دارند بیایند و برای ما بازی کنند. تا قبل از او لوئیس سوارز و کوتینیو بهترین بازیکنان ما بودند که هدف شان این بود که در لیورپول بدرخشند و به تیم‌های بزرگ‌تر بروند. ولی حالا تیاگو آلاکانتارا از بایرن به لیورپول می‌آید چرا که کلوپ این تیم را بهترین تیم دنیا کرده".

 

1536035

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " شک ندارم استیوی یک روز مربی لیورپول می‌شود ولی او نباید بلافاصله بعد از کلوپ این تصمیم را بگیرد چرا که جانشین اسطوره‌ای مثل کلوپ شدن برای هر مربی‌ای بسیار دشوار است".

 

 

دیدگاه‌ها