کد خبر : 1713971 | 25 مهر 1399 ساعت 14:03 | 28.6K بازدید | 2 دیدگاه

صادقی وظیفه سختی به من داد؛

گرامی: آماده بازی با پرسپولیس می‌شویم

مدافع جدید سایپا تاکید می‌کند تا نخستین بازی فصل مقابل پرسپولیس به شرایط خوبی می‌رسند.

گرامی: آماده بازی با پرسپولیس می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز گرامی با بیان اینکه روز به روز به آمادگی بیشتری برای شروع لیگ برتر می‌رسیم، اظهار کرد: تمرینات تیم چند هفته‌ای است که آغاز شده و با برنامه‌ریزی کادر فنی، تیم در حال حاضر در فشار بدنسازی قرار دارد و تمرینات به گونه‌ای طراحی شده که تیم تا هفته اول و بازی مقابل پرسپولیس به اوج آمادگی خود خواهد رسید.

 

او ادامه داد: خوشحال هستم که از میان انتخاب‌هایی که داشتم، به جمع نارنجی‌پوشان آمدم چون سایپا فقط یک تیم نیست و یک باشگاه با انضباط است. ساختار این باشگاه یکی از بهترین ساختارهای باشگاه‌های کل کشور است و تجهیزات و امکانات خوبی دارد که بازیکنان برای انجام بدنسازی، کار با توپ و حتی فیزیوتراپی با هیچ مشکلی روبه‌رو نیستند.

 

 

1536151

 

 

مدافع جدید سایپا اضافه کرد: پس از صحبت‌هایی که با ابراهیم صادقی داشتم، به نوعی بخشی از مسؤولیت دفاعی تیم در فصل جدید به من سپرده شده است؛ با وجود این مسؤولیت سخت است، اما تمام تلاشم را برای ارائه بهترین عملکردم به کار می‌گیرم و قطعا این ماموریت برای من لذت‌بخش خواهد بود.

 

گرامی درباره دلایل انتخاب سایپا ابراز کرد: شاید یک روز بزرگترین هدفم، حضور و ثبات در لیگ برتر فوتبال کشور بود، اما امروز که به این مهم رسیده‌ام، در فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم و امیدوارم با تلاش همه بازیکنان و انسجام تیمی، امسال بیشترین تعداد دعوت شده‌های به تیم ملی از تیم سایپا باشد.

دیدگاه‌ها