کد خبر : 1713972 | 25 مهر 1399 ساعت 14:09 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: پوگبا حداقل دو فصل دیگر اینجا خواهد بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با نیوکاسل به صحبت‌های اخیر پل پوگبا واکنش نشان داد.

سولسشر: پوگبا حداقل دو فصل دیگر اینجا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پیش از وقفه‌ بازی‌های ملی عملکرد بسیار ضعیفی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به نمایش گذاشت و در آخرین بازی خود با نتیجه تحقیر آمیز 6-1 در مقابل تاتنهام شکست خورد تا شاگردان اوله گنار سولسشر شروع ناامیدکننده ای در مسابقات داشته باشند.

 

 

1533472

 

 

شیاطین سرخ فردا در چهارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ برتر در مقابل نیوکاسل قرار خواهند گرفت. اوله گنار سولسشر پیش از آغاز این بازی گفت: " در آخرین مسابقه خود در لیگ برتر عملکرد ناامید کننده ای را ارائه دادیم و می دانیم که فصل را بد آغاز کرده ایم. ما باید برخی زمینه ها پیشرفت کنیم و در طول دو هفته وقفه بازی های ملی با بازیکنانی که در اختیار داشتیم روی این مسئله کار کردیم. از طرف دیگر بازیکنان ملی پوش نیز با تیم هایشان تجربیات خوبی به دست آوردند و حالا در کنار ما حضور دارند."

 

سولسشر در ادامه پیرامون خریدهای جدید منچستریونایتد یعنی ادینسون کاوانی و الکس تلس نیز گفت: " الکس تلس پس از یک پرواز تقریبا طولانی روز گذشته به اینجا رسید و فکر می‌کنم که هنوز به استراحت کرد نیاز دارد. از طرف دیگر ادینسون کاوانی هنوز در قرنطینه به سر می برد و در تمرینات حاضر نشده است. با این حال معتقد هستم که آنها در آینده کمک زیادی به ما خواهند کرد."

 

 

1535844

 

 

سرمربی منچستریونایتد در ادامه پیرامون افزایش انتقادات از هری مگوایر نیز گفت: " فوتبال ورزشی است که می‌تواند نسبت به شما بسیار بی‌رحم عمل کند. تیم ملی انگلیس با هری مگوایر به رنکینگ یک فیفا رسید. همه به این اتفاق به عنوان امری عادی نگاه می‌کنند اما پس از دریافت یک کارت قرمز همه چیز بر علیه او می شود. با این وجود هری به لحاظ روحی و روانی انسانی کاملا قدرتمند است و مطمئن هستم که به زودی بهترین فرم خود را ارائه خواهد داد."

 

پل پوگبا اخیراً صحبت هایی را در رابطه با علاقه به حضور در رئال مادرید مطرح کرده بود که با انتقادات زیادی همراه شد. سولسشر در این باره گفت: " پل بازیکن منچستر یونایتد محسوب می شود و حداقل دو سال دیگر در این جا خواهد ماند. او انگیزه زیادی برای پیشرفت کردن دارد و تمرکز خود را روی ارائه بهترین عملکرد قرار داده است. با اطمینان می گویم که طی سال های آینده یک پل پوگبای کاملاً سرحال و آماده را خواهیم دید."

 

 

1536136

دیدگاه‌ها