کد خبر : 1713975 | 25 مهر 1399 ساعت 14:25 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

کار آنچلوتی فوق العاده بوده

کلوپ: اورتون با جذب خامس مدعی قهرمانی شد

یورگن کلوپ معتقد است پیوستن خامس رودریگز به اورتون توانسته این تیم را به یک مدعی قهرمانی تبدیل کند.

کلوپ: اورتون با جذب خامس مدعی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اورتون توانسته همه بازی های خود در فصل جاری را با پیروزی به پایان ببرد.

برای اولین بار در 82 سال اخیر اورتون توانسته همه بازی های ابتدایی خود را در شروع فصل با پیروزی به پایان ببرد که این نشان دهنده شرایط بسیار خوب تیم کارلو آنچلوتی در این فصل است. آخرین بار این اتفاق در فصل 39-1938 رخ داده بود.

اورتون که در نقل و انتقالات بازیکنان مهمی چون خامس رودریگز، آلان، دوکوره و .... را به خدمت گرفته است، با قاطعیت در صدر جدول لیگ برتر نیز قرار دارد. هرچند کالورت لوین بهترین گلزن این فصل اورتون نقش به سزایی در صدرنشینی تافی ها داشته ولی بسیاریمعتقدند که خامس رودریگز نقشی به مراتب مهمتر داشته است.

 

 

1536155

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که تیمش فردا در دربی مرسی ساید باید به مصاف اورتون برود، در مورد پیوستن خامس به این تیم گفت:« یادم است وقتی خبر قطعی شدن انتقال خامس به اورتون را شنیدم، به خودم گفتم، از حالا دیگر باید اورتون را جزو مدعیان دانست. اورتون در نقل و انتقالات فوق العاده کار کرد و دقیقا بازیکنانی را خرید که به آنها نیاز داشت. معتقدم عملکرد این تیم در شروع لیگ، اتفاقی و تصادفی نیست.»

 

کلوپ در مورد آنچلوتی گفت:« من همیشه برای آنچلوتی احترام قائل بوده ام. او یک انسان فوق العاده است و دستاوردهایی که در فوتبال داشته، به خوبی نشان دهنده جایگاه بالای او در فوتبال هستند.»

 

 

1534773

 

 

کلوپ در مورد درخشش فوق العاده کالورت لوین در ترکیب اورتون گفت:« انتظار این را داشتم که او این اندازه پیشرفت کند و همین کار را نیز انجام داد. او هر چیزی که برای تبدیل شدن به یک مهاجم بزرگ نیاز است را در خود دارد. سریع و پر جنب و جوش است و از لحاظ تکنیکی هم در سطح بالایی قرار دارد. مهمتر از همه عطش و انگیزه بالای اوست. کالورت در نبردهای هوایی هم خیلی خوب کار می کند و به عبارتی هم با پا و هم با سر خوب گل می زند.»

 

دیدگاه‌ها