کد خبر : 1713977 | 25 مهر 1399 ساعت 14:50 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلودیو مارکیزیو:

پیشنهاد ژوزه مورینیو و رئال مادرید را رد کردم

کلودیو مارکیزیو، هافبک سابق یوونتوس می‌گوید که در دو مقطع پیشنهاد ژوزه مورینیو و رئال مادرید رد کرده است.

پیشنهاد ژوزه مورینیو و رئال مادرید را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، در دنیای فوتبال شاهد بازیکنانی بوده ایم که با وجود دریافت پیشنهاد های بزرگ و وسوسه انگیز حاضر به جدایی از تیم های محبوب شان نشدند و تمام حرفه خود را در یک باشگاه پشت سر گذاشتند؛ بازیکنانی نظیر فرانچسکو توتی، پائولو مالدینی و...

 

کلودیو مارکیزیو یکی از همین بازیکنان بوده که تمام دوران فوتبال خود را در باشگاه یوونتوس سپری کرده است. او حالا در مصاحبه‌ای ادعای جالبی را مطرح کرده و می‌گوید ژوزه مورینیو در زمان سرمربیگری اینتر خواهان جذب وی بوده است. مارکیزیو در این باره گفت: " در زمان سرمربیگری ژوزه مورینیو در اینتر تماس‌های بین من و آنها برقرار شد اما نهایتاً پاسخ منفی دادم. افرادی مثل من، فرانچسکو توتی، دانیله دروسی یا پائولو مالدینی از کودکی تنها با یک رنگ پیراهن بزرگ شده اند. پیوند ما با پیراهن های تیم هایمان هرگز قابل بحث نیست."

 

 

1440457

 

 

هافبک سابق یوونتوس در ادامه مدعی شد که او پیشنهاد رئال مادرید را هم رد کرده است. مارکیزیو در این باره نیز گفت: " فکر می‌کنم که رئال مادرید نیز برای جذب من پرس و جو کرد. من 21 ساله بودم و تازه بازی در تیم بزرگسالان یوونتوس را شروع کرده بودم؛ فابیو کاپلو، که مربی رئال مادرید بود من را می خواست اما پاسخ منفی دادم زیرا می خواستم در تیم مورد علاقه خود، کنار پدر و مادرم و در شهرم بازی کنم."

دیدگاه‌ها