کد خبر : 1713980 | 25 مهر 1399 ساعت 14:49 | 170.9K بازدید | 10 دیدگاه

گراندز رای مهاجم پرسپولیس رسید

پنج روز فرصت برای تبرئه آل کثیر از محرومیت

باشگاه پرسپولیس در پنج روز آینده تلاش خواهد کرد تا با طرح یک لایحه، باعث تبرئه شدن عیسی آل کثیر شود.

پنج روز فرصت برای تبرئه آل کثیر از محرومیت

به گزارش “ورزش سه”، عیسی آل کثیر بابت شادی گلی که در دیدار مقابل پاختاکور‌ ازبکستان داشت با محرومیت شش ماهه مواجه شد تا این مهاجم دیدار مرحله نیمه نهایی برابر النصر عربستان را از دست بدهد.

 

محرومیت او به شکلی است که علاوه بر بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، مهاجم شماره ۷۲ پرسپولیس تا نوروز ۱۴۰۰ از میادین دور خواهد بود و همین موضوع سبب شده تا لزوم بخشش او بیش از هر زمان دیگری مطرح باشد.

 

باشگاه پرسپولیس و سرپرست این تیم بهمراه تیم حقوقی باشگاه چندی پیش با درخواست استیناف و گراندز رای مربوط به این بازیکن، به دنبال راهکاری هستند تا عیسی آل کثیر بخشیده شود و پرونده محرومیت شش ماهه این بازیکن را ببندند.

 

اکنون گراندز رای به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده و این باشگاه و‌ تیم حقوقی‌اش پنج روز فرصت دارند تا مستندات و لایحه خود را در این زمینه تهیه و ارسال کنند.

 

1531600

 

سرخ ها ابتدا باید در یک فرصت سه روزه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنند که به این حکم اعتراض دارند و بعد دو روز دیگر فرصت خواهند داشت که لایحه خود را به ای اف سی بفرستند.

 

امیرعلی حسینی و افشین پیروانی که طی روزهای اخیر در تلاش برای به دست آوردن مدارک لازم و قابل استناد برای این پرونده بوده‌اند،اکنون بار دیگر‌ با توجه به گراندز رایی که ارسال شده به دنبال تکمیل این پرونده و ارسال مجدد آن به کنفدراسیون برای بخشودگی آل کثیر هستند و باید دید به نتیجه لازم دست می‌یابند یا خیر.

 

این در حالی است که پرسپولیس در بازی فینال احسان پهلوان و وحید امیری را به علت محرومیت در اختیار ندارد و بشار رسن نیز در مسیر جدایی قرار گرفته و اگر آل کثیر نیز تبرئه نشود، قرمزها بدون چهار مهره هجومی اصلی خود باید به میدان بروند.

دیدگاه‌ها