کد خبر : 1713983 | 25 مهر 1399 ساعت 13:30 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان الگرا:

خیلی ها زیدان را از لحاظ تاکتیکی دست کم می گیرند

مدافع سابق رئال که سابقه 5 فصل بازی کنار زیدان را دارد به تمجید از او پرداخت.

خیلی ها زیدان را از لحاظ تاکتیکی دست کم می گیرند

به گزارش "ورزش سه"، ایوان الگرا مدافعی است که دوست داران رئال را به یاد دوران طلایی کهکشانی های 1 می اندازد. بازیکنی که کنار فرناندو هیه رو زوج خوبی در خط دفاعی رئال ساخته بود. او با زیدان و دیگر کهکشانی های رئال سال های پرافتخاری را رقم زدند و در سال های پایانی فوتبالش به والنسیا پیوست.

 

 

1536158

 

 

الگرا که اکنون مربی تیم لاس روساس در دسته سوم اسپانیاست، در نشست خبری بازی با کاستیا(تیم دوم رئال) و در مورد زیدان گفت:« زیدان مربی بسیار خوبی است و متاسفانه هنوز هم خیلی ها معتقدند او از لحاظ تاکتیکی حرف زیادی برای گفتن ندارند و ارزش کار او را پایین می آورند.

من هم معتقدم او مربی ای است که به بازیکنانش آزادی عمل زیادی در میدان می دهد و مانع بروز خلاقیت های فردی شان نمی شود ولی بی انصافی است اگر بگوییم زیدان هیچ طرح و برنامه ای در زمین ندارد و تنها یک هماهنگ کننده خوب است.»

 

 

1536159

 

 

الگرا ادامه داد:« از روزهای ابتدایی حضور زیدان در رئال با او رابطه خوبی داشتم و این ارتباط هنوز هم حفظ شده. زیدان در سال اول حضورش در رئال اسپانیایی نمی دانست و با بازیکنانی که ایتالیایی بلد بودند بیشتر ارتباط داشت اما در مجموع همه با او خیلی زود گرم گرفتند.»

 

 

1333336

 

 

الگرا در مورد شایعات جانشینی رائول به جای زیدان در آینده ای نه چندان دور گفت:« رائول الان مربی تیم دوم رئال است. زمانی زیدان مربی تیم دوم باشگاه بود و به تیم اول رفت و خیلی هم خوب جواب داد ولی زیدان و رائول از هر نظر متفاوتند. هم شخصیتی و هم از حیث ایده های مربیگری. رائول را بیشتر شبیه به فابیو کاپلو می بینم. او در مربیگری به تاکتیک اهمیتی بیشتری می دهد و سختگیری بیشتری نسبت به بازیکنانش دارد.»

دیدگاه‌ها