کد خبر : 1713985 | 25 مهر 1399 ساعت 15:10 | 33.5K بازدید | 5 دیدگاه

متئو والبوئنا:

نیمار چند سال نوری با پله و رونالدو فاصله دارد

ستاره سابق مارسی و تیم ملی فرانسه معتقد است که نیمار هنوز به سطح رونالدو نازاریو و پله حتی نزدیک هم نشده است.

نیمار چند سال نوری با پله و رونالدو فاصله دارد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی اخیرا با هت تریک برابر پرو توانست تعداد گل هایش برای تیم ملی برزیل را به 64 رسانده و از رونالدو نازاریو پیشی بگیرد. او حالا با رکورد پله 13 گل فاصله دارد و بسیاری معتقدند به زودی می تواند رکورددار گلزنی تاریخ فوتبال برزیل شود.

 

 

1536090

 

 

متئو والبوئنا ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه مارسی اما معتقد است نیمار با این دو فوق ستاره سابق فاصله زیادی دارد. او به رادیو مونته کارلو گفت:« برزیل در تاریخ خود ستاره های زیادی داشته است. فوتبالیست هایی خارق العاده و افسانه ای. نیمار اما هنوز افتخار چندانی کسب نکرده است و شاید مهمترینش یک قهرمانی اروپا با بارسا و کوپا آمه ریکا با برزیل باشد.

او با پی اس جی در لیگ قهرمانان فصل گذشته هم کار خاصی انجام نداد و نتوانست در مراحل حذفی تفاوت ها را رقم بزند. به خصوص در فینال برابر بایرن ستاره ای که انتظارش را داشتیم نبود. از نظر من او از هر نظر چند سال نوری با رونالدو نازاریو و پله فاصله دارد.»

 

 

1451735

 

 

والبوئنا ادامه داد:« نیمار در لیگ فرانسه می درخشد ولی انتظارها از نیمار فقط در لیگ نیست. او اگر می خواهد به رونالدو و پله نزدیک شود، باید چند سال متوالی در اوج بماند و بتواند در بازی های بزرگ و رقابت ها معتبرتر تفاوت ها را رقم بزند.»

 

 

1492632

دیدگاه‌ها