کد خبر : 1713987 | 25 مهر 1399 ساعت 15:50 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

قطبی: برای تیم بنیتس دردسر ایجاد می‌کنیم

افشین قطبی می‌گوید که تیم او آماده این است که برای تیم رافائل بنیتس دردسر ایجاد کند.

قطبی: برای تیم بنیتس دردسر ایجاد می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم شیجیاژوانگ فردا در دور اول پلی آف سوپرلیگ چین در مقابل دالیان پرو قرار خواهد گرفت. تیمی که هدایتش برعهده رافا بنیتس سرمربی سابق رئال مادرید و لیورپول است و یکی از شناخته شده ترین تیم های فوتبال چین به حساب می‌آید.

 

* برای بنیتس احترام ویژه ای قائلم
افشین قطبی در نشست خبری پیش از بازی با دالیان در خصوص این دیدار عنوان کرد: من باور دارم که توانایی تیم دالیان از نتایجی که آن ها کسب کرده‌اند، بیشتر است. من احترام ویژه‌ای برای رافائل بنیتس به عنوان یک سرمربی با رزومه فوق العاده و دستاوردهای زیاد، قائل هستم. این دور از رقابت ها بسیار جذاب خواهند بود و این برای ما بسیار سخت خواهد بود.

 

* میتوانیم برای دالیان دردسر ایجاد کنیم
قطبی افزود: این دور از رقابت ها شاید برای ما سخت تر از بقیه باشد و روی کاغذ ما این ضعیف باشیم. شیجیاژوانگ در زمین حریف بازی خواهد کرد و این کار را سخت تر خواهد کرد. ما باید روحیه جنگی را حفظ کنیم و نشان دهیم که می‌توانیم برای دالیان دردسر به وجود بیاوریم.

 

* تیم ما سقوط نخواهد کرد
سرمربی ایرانی شیجیاژوانگ با اشاره به انگیزه بازیکنانش اظهار داشت: بازیکنان من انگیزه زیادی دارند و من از این بابت احساس خوشبختی می‌کنم. ما نقاط ضعف و قوت خودمان را به خوبی می‌شناسیم. همانطور که در مرحله اول نشان دادیم، هرچه حریف قدرتمند تر باشد، عملکرد بهتری هم خواهیم داشت. سقوط ما را تهدید نمی‌کند و از این بابت خیالمان راحت تر است.

 

* سلامتی بازیکنان یک اولویت است
او درباره وضعیت جسمانی بازیکنانش گفت: بازیکنان مصدوم ما بهبود پیدا کرده‌اند. این مهم ترین چالش ماست که بتوانیم سلامتی بازیکنان را حفظ کنیم. این چالشی بزرگ است و باید اطمینان پیدا کنیم که دردسری ایجاد نخواهد شد.

دیدگاه‌ها