کد خبر : 1713988 | 25 مهر 1399 ساعت 15:50 | 37.3K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش آاس؛

کار سخت رئال؛ امباپه رویای مرد آلمانی قرمزهاست

رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه رقیبی بزرگ مقل لیورپول یورگن کلوپ را پیش رو خواهند داشت.

کار  سخت رئال؛ امباپه رویای مرد آلمانی قرمزهاست

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو سال دیگر از قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی باقیمانده و طبق ادعای فرانس فوتبال او از سران باشگاه درخواست کرده است که تابستان بعد به وی اجازه جدایی بدهند. امباپه تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد و از حالا غول های فوتبال اروپا در صف جذب او ایستاده اند.

 

 

1535059

 

 

رئال مادرید همچنان بیشترین شانس را برای جذب امباپه دارد. ستاره فرانسوی سال 2017 چیزی تا پیوستن به جمع کهکشانی ها فاصله نداشت ولی ترجیح داد راهی پی اس جی شود. او از کودکی هوادار رئال و رونالدو بود و هرگز این موضوع را نیز کتمان نکرده است.

 

بسیاری معتقدند پی اس جی به راحتی اجازه جدایی به امباپه را نخواهد داد و اینکه در صورت صدور مجوز جدایی، رئال کار چندان راحتی هم برای جذب او نخواهد داشت چرا که لیورپول نیز سخت علاقه مند به امباپه است.

 

 

1536098

 

 

طبق ادعای آاس، یورگن کلوپ شیفته بازی امباپه است و جذب او را به سران باشگاه توصیه کرده است. در واقع هر زمان شانس جذب امباپه وجود داشته باشد، لیورپول حاضر است با رئال وارد نبردی تنگاتنگ شود. او همچنان رویای مرد آلمانی قرمزهاست.

 

امباپه سال گذشته در مصاحبه با نشریه میرر در تمجید از لیورپول و کلوپ گفته بود:« لیورپول در لیگ برتر مثل یک ماشین بی رقیب بود و همه را می برد. آنها آنقدر راحت پیروز می شدند که به نظر می رسید در حال انجام یک کار ساده هستند اما در واقع اینطور نبود. این مهم با کار و تلاش زیاد و به کمک اندیشه های یک مربی بزرگ میسر شد.»

 

دیدگاه‌ها