کد خبر : 1714023 | 25 مهر 1399 ساعت 20:22 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نمی خواهیم در مورد گرت بیل عجله کنیم

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید که آن ها روی گرت بیل خیلی ریسک نخواهند کرد.

مورینیو: نمی خواهیم در مورد گرت بیل عجله کنیم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در نقل و انتقالات تابستانی و بعد از کش و قوس های فراوان از رئال مادرید جدا شد و با قراردادی قرضی به تاتنهام پیوست تا دوباره به تیم سابق خود بازگشته باشد. با این حال مصدومیت ستاره ولزی از ناحیه زانو باعث شده که او نتواند تا به اینجا برای تاتنهام به میدان برود و حالا ژوزه مورینیو نیز صحبت های مبهمی را درباره احتمال حضور او در دیدار مقابل وستهام مطرح کرده است.

 

 

1536196

 

 

ژوزه مورینیو در این باره گفت: " البته که می خواهد بازی کند و از روزی که به اینجا آمد نیز به دنبال این بوده اما این امر امکان پذیر نبوده است. من قصد ندارم به شما بگویم که آیا او مقابل وستهام بازی خواهد کرد یا خیر. آنچه من به شما خواهم گفت این است که او بسیار خوب کار می کند. او به همان روشی کار می کند که احتمالاً مدتی نتوانسته بود به آن شیوه عمل کند."

 

مورینیو در ادامه گفت: "برنامه ریزی جلسات تمرینی اخیر بیشتر روی کار کردن با او بود. آیا یکشنبه مقابل وستهام بازی می‌کند؟ باید بگویم که هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ایم. همه بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار هستند اما شرایط گرت بیل به خاطر سابقه او با دیگران متفاوت است. این یک مسئله بدنی است و حتی در دوره بعد از قرنطینه نیز برای رئال مادرید به میدان نرفت و سپس چند مسابقه با تیم ملی ولز انجام داد و بعد مصدوم شد. نمی خواهیم در مورد گرت بیل عجله کنیم.

 

 

1536197

 

 

ما می‌خواهیم خود بیل برای رفتن به زمین تصمیم بگیرد. او خیلی خوب کار می‌کند و شاید یکشنبه به بازی گرفته شود. در غیر این صورت می تواند روز پنج‌شنبه مقابل لاسک میدان برود."

 

دیدگاه‌ها