کد خبر : 1714027 | 25 مهر 1399 ساعت 21:30 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: همه می گویند اینتر شانس اول قهرمانی است

استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید که زلاتان ابراهیموویچ برای دربی دلامادونینا آماده است.

پیولی: همه می گویند اینتر شانس اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب یکی از جذاب ترین بازی های فوتبال اروپا بین دو تیم اینتر و میلان برگزار خواهد شد. دربی دلامادونینا همواره از شور و هیجان بالایی برخوردار بوده است؛ موضوعی که شاید با توجه به فرم بسیار خوب دو تیم، در مسابقه فردا بیشتر از قبل حس شود.

 

 

1533056

 

 

استفانو پیولی پیش از دیدار تیمش مقابل اینتر در کنفرانس مطبوعاتی گفت: " حرفه ما به گونه ای است که همواره شما در حال امتحان شدن هستید و هرگز این موضوع تمامی ندارد. دیدار مقابل اینتر نیز یک امتحان سخت و دشوار است اما ما باید به شکلی کاملا آماده در آن حضور پیدا کنیم. زمان کمی وجود داشت اما فکر می‌کنم که هر دو تیم با آمادگی کامل پا به این مسابقه می گذارند.

 

ما به اینتر بسیار احترام می گذاریم چرا که تقریباً همه از آنها به عنوان شانس اول قهرمانی در این فصل سری آ یاد کرده‌اند. فردا مقابل یک تیم بسیار قوی بازی داریم و شاید این مسابقه میزان پیشرفت مان را بیشتر مشخص کند."

 

پیولی درباره وضعیت زلاتان ابراهیموویچ نیز گفت: " او همیشه با رفتارش انرژی بسیار خوبی را به تیم القا کرده است. زلاتان بازیکنی است که همواره چیزهای زیادی می خواهد. او تنها یک هفته با ما تمرین کرد اما با این حال شرایط بسیار خوبی دارد."

 

 

1535107

 

 

پیولی در پایان به سوالی مبنی بر حسادت به سرمربی حریف یعنی آنتونیو کونته نیز واکنش جالبی نشان داد و گفت: " شخصیت من هرگز اینگونه نیست. با این حال تفاوت های زیادی بین ما وجود دارد."

 

دیدگاه‌ها