کد خبر : 1714028 | 25 مهر 1399 ساعت 22:00 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: فردا به مصاف یک میلان بسیار قوی می رویم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش فردا در دربی دلامادونینا کار دشواری مقابل میلان پیش رو خواهد داشت.

کونته: فردا به مصاف یک میلان بسیار قوی می رویم

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری اینتر را شانس اول قهرمانی فصل 21-2020 رقابت های سری آ می دانند؛ موضوعی که استفانو پیولی سرمربی میلان نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اینتر به آن اشاره کرد. با این حال دو تیم اینتر و میلان فردا در حالی در دربی دلامادونینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دو آنها از وضعیت نسبتاً خوبی برخوردار هستند.

 

 

1536206

 

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل میلان گفت: " ما باید سعی کنیم که در همه بازی ها عملکرد خوبی از خودمان ارائه دهیم. از طرفی فکر می کنم که پیروزی در هر مسابقه سه امتیاز دارد و تفاوتی وجود ندارد. فردا مقابل یک میلان بسیار قوی قرار خواهیم گرفت. آنها طی ماه های اخیر عملکرد خوبی از خود ارائه داده‌اند؛ دقیقاً مانند لاتزیو اما ما قصد داریم تمام تلاش مان را انجام دهیم."

 

کریستین اریکسن هرگز طی ماه‌های اخیر روزهای خوبی را در در اینتر تجربه نکرده و اخیراً در مصاحبه ای اعلام کرد که دیگر نمی خواهد نیمکت نشین باشد. کونته در این رابطه گفت: " مشخص است که نسبت به گذشته کار من برای انتخاب ترکیب تیم آسان‌تر شده است. حالا بازی‌های ما فشرده تر شده و باید به لیگ قهرمانان اروپا نیز فکر کنیم. با این حال من فکر می‌کنم که اریکسن مدت زمان مناسبی به میدان می رود.

 

 

1534598

 

 

اریکسن چیزهای زیادی را برای تیم به ارمغان می آورد و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم. همچنین فکر می‌کنم که او نیز این گونه است. فصل بسیار فشرده ای پیش رو داریم و فرصت برای همه بازیکنان وجود خواهد داشت. "

دیدگاه‌ها