کد خبر : 1714053 | 26 مهر 1399 ساعت 10:40 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

رحیم استرلینگ

آرسنال با آرتتا به مراتب تهاجمی‌تر شده

رحیم استرلینگ با تمجید از میکل آرتتا مربی سابقش در منچسترسیتی می‌گوید او آرسنال را به تیمی تهاجمی‌تر و قوی‌تر تبدیل کرده.

آرسنال با آرتتا به مراتب تهاجمی‌تر شده

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا سرمربی آرسنال پیش از منصوب شدن به این سمت به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی فعالیت می‌کرد و سال‌ها سابقه کار با رحیم استرلینگ ستاره سیتی را داشت. در آستانه دیدار امروز دو تیم در لیگ برتر، رحیم استرلینگ به تمجید از آرتتا پرداخته و می‌گوید آرسنال از زمان روی کار آمدن او به مراتب بهتر و هجومی‌تر شده است.

 

1536254

 

آرتتا امروز به عنوان سرمربی آرسنال به اتحاد برمی گردد، استادیومی که به مدت یک سال و نیم در آن به عنوان دستیار گواردیولا کار کرده بود. او در همین مدت کوتاه بین بازیکنان آرسنال و هواداران این تیم بسیار محبوب شده است.

 

رحیم استرلینگ شاگرد سابق آرتتا درباره او گفت: " آرتتا در سیتی قدرت زیادی داشت چون سرمربی به او اعتماد داشت. این بود که آرتتا روی تیم و بازیکنان سیتی تاثیر قابل توجهی داشت. از وقتی او به آرسنال رفت می دانستم که این برایش فرصت بزرگی است. آرتتا کاملاً جدی است و با کسی شوخی ندارد. شاگردانش در آرسنال می دانند که اگر در تمرینات ندوند در بازی بعدی به میدان نمی روند".

 

1536252

 

ستاره سیتی در ادامه گفت: " آرسنال قبل از آرتتا هم تیم خیلی خوبی بود که با بازیکنان تکنیکی اش فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کرد ولی آنها این روزها به مراتب تهاجمی‌تر از زمانی هستند که میکل مربی‌شان نبود. آنها حالا با تمام قوا روی دروازه حریف هجوم می آورند و من این را مدیون آرتتا می دانم".

 

 

دیدگاه‌ها