کد خبر : 1714054 | 26 مهر 1399 ساعت 11:00 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

دِست؛ چند ساعت تا اولین آمریکایی فیکس بارسلونا

رونالد کومان می‌گوید سرجینیو دِست بازیکن جدید آمریکایی بارسا ممکن است امروز در مقابل ختافه اولین بازی فیکس خود برای بارسا را انجام دهد.

دِست؛ چند ساعت تا اولین آمریکایی فیکس بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی بارسلونا اعلام کرد در بازی امروز بارسا مقابل ختافه سرجینیو دِست بازیکن جوان آمریکایی که اخیراً توسط بلوگرانا خریداری شده ممکن است اولین بازی خود به صورت فیکس را با پیراهن این تیم انجام دهد. با توجه به اینکه جوردی آلبا از ناحیه همسترینگ مصدوم شده دست می‌تواند در این بازی در پست دفاع چپ به میدان برود.

 

1536255

 

سرجینیو دست در اوایل ماه جاری میلادی با قراردادی 21 میلیون یورویی از آژاکس به بارسا پیوست. او که بازیکن ملی پوش آمریکایی است روز 4 اکتبر اولین بازی اش برای بارسا را انجام داده و در جریان تساوی 1-1 این تیم مقابل سویا در دقیقه 75 به جای جوردی آلبا وارد زمین شد.

 

1536257

 

او حالا در آستانه تبدیل شدن به اولین بازیکن آمریکایی‌ای است که در ترکیب فیکس بارسا قرار می‌گیرد. رونالد کومان در آستانه بازی با ختافه گفت: " حضور سرجینیو دست در تمرین‌ها مثبت بوده. ما می‌دانیم که او می‌تواند هم در سمت راست و هم در سمت چپ بازی کند و البته می‌تواند دفاع وسط هم باشد. این را هم می‌دانیم که آلبا فردا برای بازی آماده نیست پس این احتمال وجود دارد که دست فردا از ابتدا به میدان برود".

 

 

دیدگاه‌ها