کد خبر : 1714071 | 26 مهر 1399 ساعت 13:15 | 54.7K بازدید | 6 دیدگاه

خلیل زاده از عضو هیات مدیره فرصت خواست

۲۴ ساعت تا مشخص شدن تکلیف شجاع و پرسپولیس

دو مدافع پرسپولیس طی مذاکرات ابتدایی با باشگاه اعلام کردند طی ۲۴ ساعت آینده پاسخ خود در خصوص نحوه ادامه همکاری را مشخص میکنند.

۲۴ ساعت تا مشخص شدن تکلیف شجاع و پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه” ،ماجرای ادامه همکاری شجاع خلیل زاده و پرسپولیس به ۲۴ ساعت پایانی خود رسیده است و همه چیز نهایتا تا فردا شب مشخص خواهد شد.

 

مدافع میانی محبوب سرخ ها که پیش از اعزام این تیم به دوحه با اعتراض به نحوه مدیریت و بی توجهی به خواسته اش برای تمدید قرارداد، خبر ساز شده بود در بازگشت نیز با موضوع مربوط به پیشنهاد تیم قطری نگرانی بزرگی را برای فینالیست آسیا شکل داد.

شجاع که البته به دلیل اختلاف نظر با مهدی رسول پناه طی روزهای اخیر راضی به مذاکره با سرپرست پرسپولیس نشده، اکنون طی صحبتی که با یکی از اعضای هیأت مدیره داشته و مذاکرات مثبتی که طرفین پیش برده اند اعلام کرده تا فردا نظر نهایی خود را برای این موضوع اعلام خواهد کرد.

خلیل زاده که این روزها علیرغم پیشنهاد مالی قابل توجهی که باشگاه قطری به او داده در انتظار پاسخ مدیران تیم برای ادامه همکاری قرار دارد، نسبت به برخی اتفاقات پیش از ترک ایران گلایه هایی نیز دارد. موضوعاتی همچون عدم پاسخگویی رسول پناه به درخواست تمدیدش و جلسه در این خصوص.  

 

اکنون مدافع میانی پرسپولیس با گرفتن پیشنهاد باشگاه 24 ساعت فرصت خواسته تا نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند. نظری که گفته می‌شود با توجه به تاکید یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی برای ادامه همکاری و موفقیت در فینال لیگ قهرمانان آسیا، به تمدید قرارداد او و چشم پوشی از پیشنهاد 600هزار دلاری تیم قطری نزدیک‌تر است.

 

باید دید طی این 24 ساعت باشگاه موفق خواهد شد پروسه تمدید قرارداد با شجاع خلیل زاده را به سرانجام برساند و تیم را از بحرانی که درگیر آن شده، تا حد زیادی خارج کند یا خیر.

دیدگاه‌ها