کد خبر : 1714075 | 26 مهر 1399 ساعت 13:40 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: خیلی هزینه کردیم چون هازارد را نداشتیم

فرانک لمپارد از هزینه سنگین باشگاه چلسی در تابستان امسال دفاع کرده و گفت چلسی برای پر کردن جای خالی ادن هازارد باید در بازار نقل و انتقالات هزینه می‌کرد.

لمپارد: خیلی هزینه کردیم چون هازارد را نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد از هزینه سنگین چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستانی دفاع کرده و می‌گوید چلسی برای پر کردن جای خالی ادن هازارد باید در بازار هزینه می کرده.

 

1536282

 

شاگردان لمپارد فصل گذشته که هازارد را در اختیار نداشتند با اینکه به دلیل محرومیت نمی توانستند بازیکن جدیدی بخرند لیگ برتر را با کسب مقام چهارم به پایان بردند. چلسی اما در تابستان امسال هزینه زیادی کرد و ستاره هایی مثل حکیم زیاش، تیمو ورنر، کای هاورتز و بن چیلول و ستاره های دیگری مثل ادوارد مندی، تیاگو سیلوا و مالانگ سار را به خدمت گرفت.

 

1536283

 

لمپارد در دفاع از سیاست باشگاه چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستانی گفت: " ما با از دست دادن هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر را از دست دادیم. ولی چون نمی‌توانستیم در نقل و انتقالات شرکت کنیم سعی کردیم هر چه می‌توانیم در زمین امتیاز بگیریم. سال گذشته تیم‌هایی که قصد داشتند جز شش تیم برتر باشند کلی هزینه کردند و امسال هم هزینه هایشان را تکرار کردند".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " تیم‌هایی که الان بالاتر از ما هستند بازیکنان بزرگ مد نظرشان را مدتی است خریده اند و تیمهایشان را برای مدتهای طولانی بسته اند. ما می خواهیم تیم مان را قوی تر کنیم. ما که دو پنجره را از دست داده ایم سعی کردیم امسال تا حدودی جبران کنیم تا تیمی تقویت شده را روانه رقابت ها کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها