کد خبر : 1714093 | 26 مهر 1399 ساعت 15:15 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان مهلت یک ماهه دادگاه CAS برای پرونده تعلیق

ایران و فدراسیون جهانی جودو به توافق نرسیدند؟

با پایان مهلت یک ماهه دادگاه CAS برای مختومه شدن پرونده تعلیق جودوی ایران، خبری از سازش بین ایران و فدراسیون جهانی نیست.

ایران و فدراسیون جهانی جودو به توافق نرسیدند؟

به گزارش "ورزش سه"، روز 26 شهریورماه بود که بعد از ماهها انتظار دادگاه سرنوشت ساز جودوی ایران برگزار شد. با توجه به تعلیق جودوی ایران توسط فدراسیون جهانی، ایران به دادگاه CAS شکایت کرده بود و دقیقا یک ماه قبل طرفین در دادگاه حاضر شدند.


بعد از پایان این دادگاه که با حضور جمعی از مدیران ورزش ایران برگزار شد، دادگاه CAS به دوطرف فرصت یک ماهه‌ای داد تا با هم توافق کنند که این توافق می‌تواند معیار اصلی رای پرونده باشد.


در یک ماه اخیر هم مسئولان ورزش ایران و حتی رییس فدراسیون جودو به روشنی درباره احتمال شکل گرفتن این توافق صحبت نکردند و حالا امروز این فرصت به پایان رسیده است.


بعید است که توافقی بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی جودو در این یک ماه شکل گرفته باشد؛ مگر اینکه این اتفاق پشت پرده و بدون اینکه رسانه ای شود، اتفاق افتاده باشد.


اگر توافقی صورت نگرفته باشد، باید طی روزهای آینده منتظر اعلام رای نهایی دادگاه CAS باشیم. ممکن است رای به سود ایران باشد و تعلیق جودوی ایران برداشته شود. این امکان هم وجود دارد که رای به سود فدراسیون جهانی باشد که در آن صورت تعلیق ماندگار خواهد بود و ایران بازهم باید برای رسیدن به یک توافق باب مذاکره را باز کند.

دیدگاه‌ها