کد خبر : 1714120 | 26 مهر 1399 ساعت 16:58 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانه نمی‌خواهد محتاط باشد! (عکس)

دو سال پس از شکست تلخ لیورپول که در روز اخراج مانه رقم خورد، سادیو مانه مهاجم قرمزپوشان یکبار دیگر در آستانه اخراج قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، شهریور سال 96 بود که سادیو مانه با حرکت خطرناکی که در مصاف حساس مقابل منچسترسیتی انجام داد، موجبات شکست 5 بر صفر تیمش را فراهم کرد. در دقیقه 37 آن مسابقه، برخورد شدیدی بین مانه و ادرسون صورت گرفت. هر دو بازیکن برای توپ در حرکت بودند و مانه که پایش را بیش از حد بالا آورده بود، قصد کنترل توپ را داشت که همین موضوع باعث برخورد شدیدی بین او و ادرسون و مصدومیت شدید گلر سیتی شد. او با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد و 3 جلسه نیز از همراهی تیمش محروم شد. با این حال او مدعی شد که قصد ندارد پس از این اتفاق، محتاطانه تر بازی کند. او در مورد خطای خطرناکی که انجام داد، پس از بازی گفت:" این اخراج را قبول می کنم و سعی می کنم آن را فراموش کنم. فکر می کنم دفعه بعد، قبل از او به توپ برسم و بیشترین تلاشم را خواهم کرد.»

 

1536340

 

1536339

 

1536338

 


امروز هم مانه در بازی جذاب دو تیم لیورپول و اورتون که در گودیسون پارک برگزار شد و یک اخراجی هم داشت، در نیمه دوم خطایی مشابه سه سال پیش انجام داد و البته برخوردش خیلی شدید نشد تا داور از کارت زرد برای جریمه او استفاده کند.


 البته که جدا از این حرکت خطرناک که می‌توانست با اخراج او همراه بشود، مانه ستاره تیمش در مصاف برابر با اورتون بود؛ او گل اول بازی را برای تیمش ثبت کرد و اگر VAR نبود تا گل هندرسون را به شکلی عجیب مردود اعلام کند، پاس سومین گل قرمزهای بندرلیورپول را هم به زیبایی ارسال کرده بود.

دیدگاه‌ها