کد خبر : 1714135 | 26 مهر 1399 ساعت 17:43 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش کلوپ به صحنه های جنجالی دربی مرسی ساید

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به صحنه های جنجالی رخ داده در دربی مرسی ساید واکنش نشان داد.

واکنش کلوپ به صحنه های جنجالی دربی مرسی ساید

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دیدار بین دو تیم اورتون و لیورپول به پایان رسید؛ مسابقه ای که اتفاقات بسیار زیادی در آن رخ داد اما نهایتا دربی مرسی ساید با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا همچنان شاگردان کارلو آنچلوتی صدر جدول را حفظ کرده باشند.

 

 

1536368

 

 

یورگن کلوپ در پایان بازی در مورد عملکرد تیمش گفت: " ما مقابل تیم صدرنشین بازی کردیم که از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار بود اما در عین حال عملکرد ما کاملاً خوب و راضی کننده بود. به طورکلی معتقد هستم که احتمالا این بهترین عملکردی بوده که ما تا به اینجا در مقابل اورتون و در گودیسون پارک به نمایش گذاشته ایم. ما واقعاً خوب کار کردیم."

 

لیورپول در لحظات پایانی بازی موفق شد توسط جردن هندرسون به گل پیروزی دست پیدا کند اما در عین ناباوری VAR آن را مردود اعلام کرد. یورگن کلوپ در این باره گفت: " من فکر می‌کنم که برخی دلایل سبب شد که این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. تصویری که من از گل سوم مشاهده کردم، مشخص بود که هیچ گونه آفسایدی در کار نبود اما یک نفر دیگر آن را آفساید تشخیص داده است. آیا کسی می تواند مرا در این مورد قانع کند؟

 

 

1536346

 

 

خیلی امیدوارم که یک نفر بیاید و در این باره به من توضیح دهد. از طرف دیگر فکر می کنم که پیکفورد هم خطای سنگینی را روی فن دایک مرتکب شد. همچنین تیاگو آلکانتارا نیز پس از بازی به خاطر تکل ریچارلیسون احساس درد می کرد."

 

یورگن کلوپ درباره وضعیت ویرژیل فن دایک نیز گفت: " او اصلا وضعیت خوبی ندارد و درد می کشد. البته در ابتدا تلاش کرد با وجود مصدومیت بازی کند اما نتوانست به کار ادامه دهد.

دیدگاه‌ها