کد خبر : 1714136 | 26 مهر 1399 ساعت 17:42 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

اکیپ خوبی در نفت جمع شده‌اند

پورموسوی: تا فردا 4-5 بازیکن جدید می ‌گیریم

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: تمام بازیکنانی که مدنظرمان بود را تا الان گرفتیم و تا فردا هم چند بازیکن دیگر به جمع اضافه می‌شوند.

پورموسوی: تا فردا 4-5 بازیکن جدید می ‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی بعد از برتری صنعت نفت آبادان برابر مس رفسنجان در یک دیدار تدارکاتی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز، چهارمین روز اردوی آماده سازی ما در تهران است. با توجه به اینکه زمان زیادی برای حضور در مسابقات نداریم و دیر هم شروع کردیم،‌ باید هم کار بدنسازی انجام دهیم و هم تمرین تاکتیکی کنیم. دو مقوله را با هم ادغام کردیم و طبیعتا بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند. امروز هم با تیم مس رفسنجان بازی تدارکاتی داشتیم. البته در این بازی‌ها دنبال نتیجه نیستیم و هدفمان هماهنگی بیشتر بازیکنان است. بازیکنان امروز توانستند نکاتی که در روزهای گذشته به آن‌ها گوشزد کرده بودیم را به خوبی اجرا کردند.


وی در پاسخ به این سوال که با توجه به وقت محدود توانسته بازیکنان مدنظرش را جذب کند، افزود: همه تیم‌ها در حال خارج شدن از دوران بدنسازی هستند و 5، 6 بازی تدارکاتی داشتند، ما امروز اولین بازی‌مان را انجام دادیم. دیشب و امروز بازیکنانی را جذب کردیم. امیدوارم تا فردا بتوانیم چند بازیکن دیگر را که مدنظر داریم، به خدمت بگیریم تا فقط تمرکزمان روی کارهای فنی باشد.


سرمربی تیم نفت آبادان در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که نمایندگان شهر آبادان و همچنین فرماندار داشتند، مجوزهایی برای کمک به باشگاه صادر شده. همانطور که وزیر نفت هم مصاحبه کرده بود، امسال وزارت از تیم‌های نفتی حمایت می‌کند. امیدوارم قول هایشان عملی شود و بچه ها که از سال قبل هم طلب دارند، بتوانند به حق خودشان برسند. شاید 13، 14 بازیکن از شاکله اصلی نفت آبادان جدا شدند، اما ما امیدواریم با وجود این مشکلات، با پرداختی‌های به موقع بتوانیم از نظر روحی و روانی عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم.


پورموسوی در پاسخ به این سوال که چقدر از نقل و انتقالات راضی است، گفت: تمام بازیکنانی که مدنظرمان بود را تا الان گرفتیم. شاید دیر به جمع ما اضافه شدند، اما اکیپ خوبی دور هم جمع شدند. بازیکنانی که سابقه همکاری با هم در استقلال خوزستان و فولاد داشتیم را جذب کردیم. جا دارد از بچه‌های قدیمی نفت هم که با وجود داشتن پیشنهاد در این تیم ماندند، تشکر کنم.


وی در پایان درباره شانس نفت آبادان برای تکرار نتایج خوب فصل قبل افزود: مطمئنا تلاش ما این است که بتوانیم جایگاه خیلی خوبی برای هواداران و تیم صنعت نفت به وجود بیاوریم. بازیکنان باتجربه و جوان های خوبی داریم. اگر حمایت های به موقع از تیم صورت بگیرد، می توانیم جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها