کد خبر : 1714143 | 26 مهر 1399 ساعت 18:25 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

توقف 2.5 ماهه لیگ کشتی به خاطر تیم ملی

ادامه مسابقات لیگ‌برتر کشتی به دلیل برپایی اردوهای تیم ملی با وقفه‌ای بیش از 2 ماهه پیگیری می‌شود.

توقف 2.5 ماهه لیگ کشتی به خاطر تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر کشتی که قرار بود از اواسط مردادماه استارت بخورد، به دلیل محدودیت‌های کرونایی تا مهرماه به تعویق افتاد. در نهایت بعد از صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در هفته‌های اخیر، مسابقات لیگ‌برتر کشتی آزاد و فرنگی در دور رفت به صورت متمرکز در سالن 12 هزار نفری آزادی پیگیری شد.


در این میان خبر رسید اتحادیه جهانی برخلاف تصور می‌خواهد مسابقات جهانی 2020 را به دلیل لغو المپیک در آخرین روزهای سال میلادی در صربستان برگزار کند. با توجه به فرصت محدود باقی مانده، فدراسیون کشتی تصمیم به برپایی اردوی تیم‌های ملی گرفت و لیگ برتر موقتا متوقف شد.


اما سوال اینجاست که تکلیف ادامه مسابقات لیگ برتر چه خواهد شد. هنوز دور برگشت رقابت‌ها و همچنین مرحله نهایی باقی مانده که باید بعد از مسابقات جهانی برگزار شود.


با توجه به برنامه فعلی، رییس سازمان لیگ کشتی معتقد است ادامه مسابقات از اوایل دی‌ماه از سر گرفته می‌شود. البته از حالا کسی نمی تواند درباره اینکه در آن مقطع وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران چطور خواهد بود، پیش‌بینی درستی انجام دهد. به همین خاطر مشخص نیست مسابقات بازهم به صورت متمرکز انجام می‌شود یا رفت و برگشتی و یا حتی با حضور تماشاگران.

دیدگاه‌ها