کد خبر : 1714147 | 26 مهر 1399 ساعت 18:36 | 66.2K بازدید | 11 دیدگاه

پرسپولیس به مشتری بشار: دو پنجره محروم می‌شوید!

باشگاه پرسپولیس نامه ای تهدید آمیز به باشگاه القطر ارسال کرده است.

پرسپولیس به مشتری بشار: دو پنجره محروم می‌شوید!

به گزارش ورزش سه، از هفته گذشته تاکنون بحث انتقال بشار رسن به تیم القطر بسیار داغ بوده و باوجود علاقه بسیار زیاد بشار رسن به این انتقال اما باشگاه پرسپولیس، کادرفنی این تیم و البته هواداران، نسبت به آن بی میلی نشان داده و حالا مخالفت رسمی را هم اعلام کرده‌اند.

 

پرسپولیس در نامه ای که به باشگاه القطر ارسال کرده، گفته که به دلیل مذاکره با بشار رسن، شما باید دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شوید: باشگاه پرسپولیس از طرق گوناگون متوجه شد که شما با بشار رسن وارد مذاکره شده‌اید. از آنجا که این بازیکن قرارداد قانونی و معتبر با باشگاه پرسپولیس دارد، این کار کاملا خلاف قوانین و مقررات فیفا بوده و بر اساس آئین‌نامه فیفا، علاوه بر جرائم مالی، به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه متخلف منجر خواهد شد. از این رو جدا هشدار می‌دهیم که از هرگونه تماس و مذاکره با بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس خودداری کنید چرا که پرسپولیس حقوق خود را محفوظ می‌دارد و مراتب جهت رسیدگی به مراجع انضباطی فیفا اعلام می‌شود.

 

به گفته باشگاه پرسپولیس، یک روز بعد از ارسال این نامه نیز نامه‌ای برای اطلاع‌رسانی نسبت به اتفاقات رخ داده به فدراسیون فوتبال قطر ارسال شد و باشگاه پرسپولیس این فدراسیون را از اقدام غیرقانونی و غیرحرفه‌ای باشگاه قطری آگاه کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین با یادآور شدن مفاد قانونی در این زمینه نسبت به پیگیری این موضوع در فیفا هشدار داده بود.

دیدگاه‌ها