کد خبر : 1714157 | 26 مهر 1399 ساعت 19:26 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

چلسی۳-۳ ساوتهمپتون؛ ورنر حریف کپا و مدافعان نشد

چلسی در چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 3-3 متوقف شد.

چلسی۳-۳ ساوتهمپتون؛ ورنر حریف کپا و مدافعان نشد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در در چهارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 3-3 به پایان رسید.

 

 

1536410

 

 

چلسی از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی به گل اول دست پیدا کند اما درخشش دروازه بان ساوتهمپتون مانع از این موضوع شد.

 

در ادامه اما ساوتهمپتون می‌توانست به گل اول دست پیدا کند اما کپا آریسابالاگا در یک مصاف تک به تک درخشان عمل کرد تا دروازه آبی‌های لندن بسته باقی بماند.

 

نهایتا اما حملات چلسی در دقیقه 15 نتیجه داد و حرکت فوق‌العاده تیمو ورنر گل اول آنها را به همراه داشت. ستاره آلمانی بعد از عبور از سد بازیکنان حریف و پس از یک حرکت در عرض دروازه ساوتهمپتون را باز کرد.

 

 

1536409

 

 

حملات چلسی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 29 به گل دوم دست یافتند. تیمو ورنر روی پاس فوق العاده جورجینیو با دروازه حریف تک به تک شد و بعد از عبور توپ از بالای سر دروازه‌بان گل دوم خود و تیمش را به شکلی زیبا به ثمر رساند.

 

بعد از گل دوم چلسی، کار کمی به تعادل کشیده شد و همین موضوع باعث شد که ساوتهمپتون در دقیقه 43 دنی اینگز در مصافی تک به تک با دروازه چلسی گلزنی کرد. گلی که روی اشتباه فاحش کای هاورتز و از دست رفتن توپ توسط او برای حریف به ثمر رسید و بازی در پایان نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به سود چلسی پایان یافت.

 

 

1536412

 

 

در نیمه دوم ساوتهمپتون توانست در دقیقه 57 به گل تساوی بخش دست پیدا کند. اشتباه عجیب و حیرت انگیز کورت زوما و بعد از آن کپا آریسابلاگا باعث شد که گل مساوی حریف توسط آدامز به ثمر برسد.

 

بلافاصله بعد از دریافت گل دوم چلسی واکنش بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست گل سوم را هم به ثمر برساند. حرکت خوب تیمو ورنر و پاس او به کای هاورتز در دهانه دروازه باعث شد که چلسی گل تمام آلمانی را به ثمر برساند.

 

 

1536411

 

 

در ادامه چلسی کمی به لاک دفاعی فرو رفت و همین موضوع باعث شد که ساوتهمپتون در دقایق پایانی به گل تساوی بخش از پیدا کند. در دقیقه 92 یانیک وسترگارد بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه چلسی و با یک ضربه سر دروازه این تیم را باز کرد تا بازی با همان نتیجه 3-3 تمام شود.

 

دیدگاه‌ها