کد خبر : 1714159 | 26 مهر 1399 ساعت 19:29 | 34.3K بازدید | 1 دیدگاه

دروازه‌بان چلسی در نقش مهاجم حریف؛

نمایش فاجعه‌بار کپا با دومین پاس گل!(عکس)

دروازه‌بان چلسی عملکرد عجیب و اشتباه دیگری مقابل ساوتهمپتون تا این تیم از شکست نجات پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های لندن در حالی پس از یک مساوی و یک برد اخیرشان به استقبال بازی امشب مقابل ساوتهمپتون آمده بودند که امید زیادی به کسب برتری خانگی مقابل این تیم ۶ امتیازی داشتند، اما در حالی که با دو گل تیمو ورنر پیش افتاده بودند، در دقیقه ۵۷  نتیجه را مساوی دیدند.

 

چلسی در نیمه او به پیروزی ۲ بر یک دست یافت، اما در دقیقه ۵۶ پاس بلند از میانه زمین را کورت زوما قصد داشت با پاس به عقب به کپا آریسابالاگا برساند که پاس اشتباه او از بین پاهای دروازه‌بان آبی‌های لندن عبور کرد تا آدامز در مقابل دروازه خالی قرار بگیرد و شانس گلزنی پیدا کند.

 

شوت کم‌دقت آدامز از زاویه بسته را کریستنسن با تکل عالی از روی خط بیرون کشید، اما کپا در ادامه اشتباهات سریالی خود دفع ناقصی در این صحنه انجام داد تا مجددا توپ به آدامز برسد و این مهاجم با شوت محکم دروازه چلسی را باز کند.

 

کپا که در هفته دوم لیگ برتر انگلیس نیز اشتباه فاحشی مقابل لیورپول انجام داده بود تا سادیو مانه گلزنی کند، امروز هم یک اشتباه عجیب دیگر داشت تا آبی‌های لندن را در خطر از دست دادن امتیاز قرار بدهد.

 

1536415

 

البته شاگردان فرانک لمپارد دو دقیقه بعد از اشتباه کپا توسط هاورتز گل سوم را زدند ولی در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده بار دیگر دروازه کپا را باز شده دیدند تا در نهایت به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دهند.

 

کپا که پس از نمایش فاجعه‌بار مقابل لیورپول و دادن پاس گل به مانه مورد تمسخر و انتقادات شدیدی قرار گرفته بود، حالا با عملکرد ضعیف دیگر مقابل ساوتهمپتون باید منتظر حملات دوباره هواداران و کاربران فضای مجازی باشد.

 

1536416

 

1536418

دیدگاه‌ها