کد خبر : 1714160 | 26 مهر 1399 ساعت 19:31 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

دست رو دو گل آخر ستاره مصری کپی برابر اصل؛

منطقه ویژه صلاح برای نابود کردن حریف (عکس)

گل دوم لیورپول مقابل اورتون با یک ضربه والی پای چپ زیبا و دقیق توسط ستاره مصری‌شان به تور دروازه پیکفورد رسید.

منطقه ویژه صلاح برای نابود کردن حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که مسی تبحر بالایی در پست بازیکن هجومی سمت چپ خط دفاعی حریف دارد، برکسی پوشیده نیست و صلاح هم که یکی از بهترین چپ‌پاهای فوتبال دنیا به شمار می‌رود، اگر فضایی مناسبی در همین قسمت از زمین حریف پیدا کند، تیم مقابلش را با جریمه سختی مواجه می‌کند.


این دقیقا همان کاری بود که محمد صلاح در نیمه دوم دیدار برابر اورتون در دربی مرسی‌ساید انجام داد تا تیمش را با نتیجه 2 بر 1 پیش بیندازد؛ گلی که پس از ارسال از سمت چپ خط دفاعی اورتون توسط هندرسون، با دفع ناقص مدافع حریف در حال برخورد به بدن صلاح بود و او با یک ضربه دقیق که به مهارت ویژه‌ای در آن رسیده، توپ را بدون معطلی در شرایطی که فقط کمی جلوتر از خط محوطه جریمه قرار داشت، وارد دروازه کرد.

 

1536423

 

1536424


پیش از این نیز صلاح موقعیت سنجی و زهردار بودن خود را در چنین موقعیت‌هایی نشان داده بود، اما گلی که مقابل اورتون به ثمر رساند، دقیقا مشابهی آخرین گل او با پیراهن لیورپول در شکست سنگین 7 بر 2 مقابل استون ویلا بود.

 

1536420

 

1536421


به نظر می‌رسد صلاح در این فصل پختگی بیشتری نسبت به فصل گذشته پیدا کرده و برخلاف سال‌های حضور در فوتبال سوئیس و تیم فوتبال چلسی، بدون اینکه نیازی به حمل توپ داشته باشد، با موقعیت سنجی و جایگیری مناسب می‌تواند مدافعان حریف را در صدم ثانیه با ضرباتش غافلگیر کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها