کد خبر : 1714162 | 26 مهر 1399 ساعت 19:40 | 40.1K بازدید | 1 دیدگاه

حسرتی که شاید هر هفته برای بارسا تکرار شود(عکس)

لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید باز هم امروز برای این که موفق به گلزنی شد.

حسرتی که شاید هر هفته برای بارسا تکرار شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه" لوئیس سوارز در نقل و انتقالات تابستانی و با بی مهری های فراوان از بارسلونا جدا شد. این مهاجم اروگوئه ای طی سال های اخیر گل های زیادی برای باشگاه کاتالانی به ثمر رسانده بود اما نهایتاً از جمع این تیم جدا شد و به اتلتیکومادرید پیوست.

 

هنوز هم بسیاری معتقد هستند که سوارز از یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیاست و بارسلونا با فروش این بازیکن دست به کار کاملا اشتباه زده است؛ موضوعی که مهاجم اروگوئه ای آن را تا به اینجا به خوبی در ترکیب اتلتیکو مادرید به اثبات رسانده است.

 

در همین رابطه امروز شاگردان دیگو سیمئونه به مصاف سلتاویگو رفتند و نهایتاً با دو گل پیروز شدند. گل اول اتلتیکو در بازی امروز توسط لوئیس سوارز به ثمر رسید تا این بازیکن نشان دهد که در سن 33 سالگی همچنان یک گلزن فوق العاده محسوب می‌شود و شاید حالا بارسایی ها بیشتر از قبل به خاطر از دست دادن او حسرت بخورند. گفتنی است که سوارز تا به اینجا در سه بازی سه گل برای روخی بلانکو به ثمر رسانده است.

 

سوارز با گلزنی در بازی امروز در لالیگا 150 گله شد و بعد از کریستیانو رونالدو به دومین بازیکنی تبدیل تبدیل شد که در سریع‌ترین بازه زمانی ممکن به این تعداد گل در لالیگا رسیده است.

 

1536427

 

1536426

 

1536428

دیدگاه‌ها