کد خبر : 1714174 | 26 مهر 1399 ساعت 20:35 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: گل ها تقصیر کپا نبود!

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی به دفاع از کپا آریزابالاگا پرداخت.

فرانک لمپارد: گل ها تقصیر کپا نبود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در شرایطی در لحظات پایانی برابر ساوتهمپتون با نتیجه 3-3 متوقف شد که کپا آریزابالاگا باز هم عملکرد ضعیفی ارائه داده و مقصر شماره یک دریافت گل دوم بود. اما فرانک لمپارد مدعی شد گل ها تقصیر کپا آریزابالاگا نبوده و او باید با این شرایط در ورزش در بالاترین سطح کنار بیاید.

 

1536282

 

فرانک لمپارد گفت: "من و بازیکنان چلسی ناامید هستیم. در نیمه اول بهترین نمایش این فصل مان را ارائه دادیم، شما می دانید که اگر در اواخر نیمه گل بخورید شرایط بازی تغییر می کند. نتیجه ناامید کننده است، آنها در نیمه دوم کار را برای ما دشوار کردند، اما ما باید عملکرد بهتری ارائه می دادیم. قبول دارم که ساوتهمپتون در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه داد و ما به اندازه کافی در پرس کردن موفق نبودیم. وقتی 2-3 پیش می افتید باید کار حریف را تمام کنید، اما چلسی نتوانست این کار را انجام دهد.

 

اشتباه دوباره کپا آریزابالاگا؟ او باید به اندازه کافی قوی باشد، این موارد در بالاترین سطح در ورزش رخ می دهد و دروازه بان ها باید با آن کنار بیایند. او مورد حمایت من و هم تیمی هایش خواهد بود. انتقادات از کپا شرم آور است، زیرا او چند عکس العمل خوب نیز نشان داد. من قبلا در مورد کپا صحبت کرده ام و گل ها فقط تقصیر او نبود. مندی مصدوم است در یک یا دو هفته آینده شرایط خوبی خواهد داشت و در آن مقطع من تصمیم خواهم گرفت.

 

تیمو ورنر گل های فردی زیبایی به ثمر رساند و بازی ترکیبی او در نیمه اول درخشان بود. در آینده چیزهای بیشتری از تیمو ورنر خواهیم دید."

دیدگاه‌ها