کد خبر : 1714206 | 26 مهر 1399 ساعت 22:51 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست به کادیز

زیدان: حق مان بود دو سه گل می خوردیم

رئال مادرید امشب در دیداری که نمایشی انتقادآمیز داشت، در زمین خود به کادیز باخت.

زیدان: حق مان بود دو سه گل می خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید صدرنشین لالیگا که از 4 بازی قبلی خود 10 امتیاز گرفته بود، امروز در زمین خود برابر تیم تازه صعود کرده کادیز باخت.

رئال به خصوص در نیمه اول فوق العاده بد بازی کرد و خوش شانس بود که تنها با یک گل بازنده به رختکن رفت.

 

 

1536514

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« کادیز ریتم مناسب تری در زمین داشت و با انگیزه تر از ما بود. این شکست جای هیچ توجیهی ندارد و باید به کادیز تبریک گفت. واضح است که ناراحتیم ولی در فوتبال از این اتفاقات رخ می دهد. از همان ابتدا بازی را به ما سخت کردند و اگر دو یا سه گل دیگر می خوردیم نیز حق مان بود و نمی توانستیم حرفی بزنیم.»

 

زیدان بین دو نیمه 4 تعویض انجام داد که اتفاقی بی سابقه بود:« هدفم بهتر کردن ریتم تیم بود و نمی خواستم تعویضی ها را زیر سوال ببرم.»

 

مصدومیت راموس:« او کمی مصدوم شده و امیدوارم چیز خاصی نباشد. فردا همه چیز مشخص می شود.»

 

 

1536483

 

 

بدترین بازی رئال تحت هدایت زیدان:« امشب فقط سه امتیاز از دست دادیم که سه امتیاز مهمی هم بود ولی هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. این بازی تمام شد و باید پس از کمی استراحت به بازی بعدی فکر کنیم.»

 

باخت نگران کننده:« بیشتر از شروع بازی و شکلی که کار را آغاز کردیم، نگران هستم. نیمه اول در خلق موقعیت هم دشواری های زیادی داشتیم و این یک واقعیت است. این البته بیشتر نتیجه بد شروع کردن مسابقه بود. پس از استراحت به بازی با شاختار فکر خواهیم کرد و باید با تمرین بیشتر و رفع اشتباهات سعی کنیم بازی به مراتب بهتری به نمایش بگذاریم. امشب شب بد ما بود و باید این شرایط را تغییر دهیم.»

 

دیدگاه‌ها