کد خبر : 1714208 | 26 مهر 1399 ساعت 23:06 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: به این آرسنال افتخار می کنم

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال مدعی شد تیمش از فرصت های گلزنی مقابل سیتی استفاده نکرده است.

میکل آرتتا: به این آرسنال افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در شرایطی با یک گل در خانه منچسترسیتی مغلوب شد که موقعیت چندانی به حریف نداد و می توانست در یکی دو صحنه نیز به گل تساوی دست یابد. میکل آرتتا در پایان باز از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرده و مدعی شد تیمش به باور کسب موفقیت رسیده است.

 

میکل آرتتا گفت: "من تصور می کنم ما در حال رشد و پیشرفت بوده و به این باور رسیده ایم که می توانیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم. من به سبک بازی تیم چه از نظر فردی و چه تیمی افتخار می کنم. ارائه چنین عملکردی در چنین استادیومی کار آسانی نیست. برای رسیدن به پیروزی در خانه سیتی باید از همه شانس ها استفاده کرد و ما سه یا چهار بخت گلزنی داشتیم.

 

1536515

 

ما باید تیمی با سبک متنوع باشیم تا با سیستم های مختلف بازی کنیم. قرار دادن دو مهاجم روی نیمکت کار سختی بود اما این یک تصمیم تاکتیکی بود. ویلیان در بعضی لحظات بهتر از دیگر بازیکنان کار می کرد ، اما او نیز در حال رشد است و من از بازی ویلیان رضایت دارم. من فکر می کنم ما باید عقب تر دفاع می کردیم و سیتی بازیکنان زیادی را در شرایطی محوطه جریمه نزدیک می کرد که قادر به خلق موقعیت زیادی نبودند.

 

ما می خواهیم در تمامی استادیوم ها و مقابل هر حریفی برنده شویم. برای رسیدن به آن هدف باید عملکرد مناسبی در تمام طول بازی داشته باشید و ما گرچه خوب بازی کردیم، اما باید از فرصت های خود استفاده کنیم. چهار سال در رختکن سیتی بوده ام و می دانم مقابله با آن نگرش و انعطاف پذیری سیتی واقعا دشوار است."

دیدگاه‌ها