کد خبر : 1714209 | 26 مهر 1399 ساعت 23:10 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور باید پول رضایتنامه را بپردازد

اکبر محمدی: استقلال هیچ تلاشی برای واسعی نکرد

سرپرست مدیرعاملی پیکان اعلام کرد که از واسعی و تراکتورسازی شکایت خواهند کرد.

اکبر محمدی: استقلال هیچ تلاشی برای واسعی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی سرپرست مدیرعاملی پیکان در گفتگو با رادیو ایران درخصوص ورودی و خروجی های پیکان گفت: هفته های پایانی لیگ نوزدهم برای ما خیلی سخت تمام شد ولی با تلاش کادر فنی و مدیران پیکان، توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. ما امسال چند بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار نداریم.


وی گفت: دروازه بان ارمنی تیم یعنی آرام هایراپتیان و مهران موسوی قراردادشان تمام شد و با ما تمدید نکردند. موسوی با یک قرارداد مالی عجیب و غریب راهی فولاد شد. بازیکنانی که زیر یک میلیارد تومان با ما قرارداد داشتند و جزو ارکان اصلی تیم بودند، قصد داشتیم قرارداد آنها را افزایش دهیم ولی زمانی که با آنها وارد مذاکره شدیم، در همان صحبت های اولیه اعلام کردند که پیشنهاد تیم ما با پیشنهاداتی که سایر تیم ها به آنها داده اند، اختلاف خیلی زیادی دارد.


محمدی افزود: علی حمودی و سعید واسعی را از دست دادیم. واسعی یک سال با ما قرارداد دارد. ایشان به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرده است. هر ثبت فسخی به معنای تأیید آن نیست. ما این هفته جلسه ای خواهیم داشت تا مدارک و مستنداتمان را ارائه کنیم و ایشان نیز باید مدارکشان را ارائه دهند.


سرپرست مدیرعاملی پیکان اضافه کرد: تا قبل از این مسئله قرار بود مذاکره ای داشته باشیم و یک تصمیم خوب برای باشگاه و سعید بگیریم. او علاقه مند بود که راهی استقلال شود ولی مدیران آنها هیچ تلاشی برای انجام مذاکره از خود نشان ندادند و تنها باشگاهی که برای به خدمت گرفتن واسعی ابراز علاقه کرد، فولاد خوزستان بود.


وی ادامه داد: فولادی ها به ما نامه دادند و پس از انجام مذاکرات، با آنها به توافق رسیدیم. به واسعی اعلام کردیم که می تواند با فولادی ها وارد مذاکره شود و من نمی دانم این وسط چه اتفاقی افتاد که سعید واسعی از باشگاه تراکتوری سر در آورد که آنها نیز هیچ درخواست و نامه ای برای جذب این بازیکن به ما ارسال نکردند.


او گفت: اگر فسخ قرارداد سعید واسعی تأیید نشود، هم باشگاه تراکتورسازی جریمه و پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته خواهد شد و هم خود واسعی باید غرامت بپردازد. من نمی دانم بر اساس چه دلیل و مدرک محکمه پسندی این اتفاق افتاده است.


وی ادامه داد: ما مایل به حفظ فراز امامعلی بودیم ولی ایشان یک پیشنهاد سنگینی از تیم مس رفسنجان داشتند و از ما جدا شدند. شهریار مغانلو با توجه به پیشنهادی که از تیم سانتاکلارا داشتند، به این تیم پیوستند. تنها بازیکنی که به صورت حرفه ای از جمع ما جدا شد، ایشان بود که باشگاه پرتغالی نیز مبلغ رضایت نامه مغانلو را پرداخت کرد.


اکبری در ادامه گفت: سعید واسعی برای این باشگاه زحمت کشیده و از تیم پیکان به این جایگاه است و چنانچه مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت کند، این مشکل قطعا حل می شود. زمانیکه من آقای واسعی را دیدم، گفت که استقلالی ها حاضر هستند 2 میلیارد برای رضایت نامه او بپردازند. سپس که وارد بازار نقل و انتقالات شدیم، دیدیم هیچ بازیکنی با مبلغ زیر 4 میلیارد تومان حاضر به مذاکره نیست.


وی در پایان گفت: ما این مبلغ را اعلام کردیم که هر باشگاهی حاضر به پرداخت این مبلغ است می تواند سعید واسعی را به خدمت بگیرد که تنها فولاد حاضر به پرداخت این مبلغ بود و با آنها به توافق رسیدیم ولی واسعی راهی تراکتور شد و اکنون کمیته تعیین وضعیت باید تکلیف این پرونده را روشن کند.

دیدگاه‌ها