کد خبر : 1714210 | 26 مهر 1399 ساعت 23:19 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

خشم گتوزو؛ من از همه عصبانی ترم!

گنارو گتوزو، سرمربی ناپولی از عدم سفر کاروان تیمش به تورین برای دیدار مقابل یوونتوس عصبانی است.

خشم گتوزو؛ من از همه عصبانی ترم!


به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل حکم دیدار یوونتوس و ناپولی اعلام شده و بر اساس نظر کیمته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، ناپولی 0-3 مغلوب شده و یک امتیاز نیز از این تیم کسر شد. گنارو گتوزو مدعی شد تیمش آماده بازی کردن بوده و او به خاطر صدور این حکم از همه عصبانی تر است.

 

گنارو گتوزو گفت: "آنها به من اجازه نمی دهند صحبت کنم، اما من دوست دارم حرف بزنم. من از همه به خاطر منتفی شدن این مسافرت عصبانی ترم، زیرا یوونتوس اگرچه در حال طی کردن مسیر پیشرفت است، اما تیمی بود که در این مقطع می شد آنها را مغلوب کرد.

 

1512997

 

من می خواستم در دیدار مقابل یوونتوس ترکیبی مانند بازی امروز برابر آتالانتا به میدان بفرستم، اما امکان حضور از تیمو باکایوکو وجود نداشت، زیرا او هنوز به تیم ملحق نشده بود. ما تا ساعت 6.55 عصر در اتوبوس حضور داشته و آماده حرکت بودیم. من از عدم سفر ناپولی به تورین عصبانی هستم و می توانم به شما اطمینان دهم که همه کار برای رفتن به تورین و بازی مقابل یوونتوس انجام دادیم.

 

من معتقد بودم باید به این سفر برویم و در بدترین حالت 0-3 در زمین شکست بخوریم، اما حداقل در زمین خواهیم باخت. آخرین چیزی که شنیدم این بود که ما قرار است در میدان حضور یابیم و بعد همه چیز تغییر کرد."

دیدگاه‌ها