کد خبر : 1714232 | 27 مهر 1399 ساعت 08:53 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

برد نفت آبادان با سیدسیروس

امیدها در فصل بیستم برای برزیلی‌ها بالا رفت

نفت آبادان که با تغییرات زیادی وارد لیگ بیستم خواهد شد، علیرغم مشکلات مالی با درایت پورموسوی توانسته بازیکنان خوبی را جذب کند و با برتری در بازی تدارکاتی امیدها در آبادان افزایش یافت.

امیدها در فصل بیستم برای برزیلی‌ها بالا رفت

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی صنعت نفت در ابتدا با انتقادهایی از سوی برخی از تماشاگران این تیم همراه بود. شاید به این دلیل که سید به رغم تلاش فراوان در هفته های پایانی فصل گذشته موفق نشد پارس جنوبی را در لیگ برتر نگه دارد اما به نظر می رسد شرایط در حال حاضر تغییر کرده و حالا آبادانی ها نگاه امیدوارکننده ای به  تیم دارند. 

 

صنعت نفت که با وجود حمایت از سوی وزارت نفت ملزم شده قراردادها را مدیریت و از پرداخت های کلان به بازیکنان خودداری کند نفرات خوبی را بخدمت گرفته که البته بیشتر آن بومی هستند. نفرات باتجربه که در تیم های خوزستانی بازی کرده اند و البته چند جوان که سیروس پورموسوی به دلیل حضور بیش از یک ساله اش در تیم ملی جوانان از آنها شناخت کافی دارد. جذب جوانان جدا از کمک به تیم به این خاطر بوده که تیم در آینده به یکباره همانند این فصل خالی از بازیکن نشود. 

 

انتخاب امیر حسین پیروانی به عنوان دستیار اول که پیش از این در تیم ملی جوانان و امید سرمربی بوده و در تیم های متعدد لیگ برتری از جمله تراکتور دستیار بوده یکی دیگر از اقدامات خوب سرمربی جدید صنعت نفت بود که با اقبال تماشاگران این تیم همراه شد. همان طور که اشاره شد نگاه آبادانی ها به تیم سیروس پورموسوی در حال تغییر است. اگر چه این فصل دست کم تا اسفند ماه تماشاگران قادر به حضور در استادیوم ها نخواهند بود اما انرژی مثبت آنها برای صنعت نفت می تواند به این تیم برای کسب نتایج خوب در فصل جدید بازی ها کمک کند.

دیدگاه‌ها